پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

رحیمی نژاد: عضو کمیسیون عمران می شوم/باهدف حذف بسیاری خط و خطوط آمده ام

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بخشهای مختلف راه، آموزش و بهداشت و درمان با کمبودهای جدی مواجه هستیم، گفت: هدف ما توسعه لارستان، خنج،…

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بخشهای مختلف راه، آموزش و بهداشت و درمان با کمبودهای جدی مواجه هستیم، گفت: هدف ما توسعه لارستان، خنج، گراش و اوز با استفاده از نیروی تمام مناطق است.

به گزارش میلاد لارستان کاظم رحیمی نژاد به عنوان یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح روز ۱۱ آذرماه با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان اقدام به نام نویسی کرد.

این داوطلب پس از ثبت نام با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد. کاظم رحیمی نژاد متولد ۲۸ آبان ماه ۱۳۵۱ در شهر لار است که مدرک کارشناسی ادبیات را از دانشگاه شیراز، کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی را از دانشگاه شهید بهشتی تهران و مدرک دکتری خود را از دانشگاه شیراز اخذ کرده و در حال حاضر به عنوان هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان شیراز و همچنین مدیر بخشهای فارسی، عربی و انگلیسی دانشگاههای فرهنگیان استان فارس مشغول به خدمت است.

با هدف حذف بسیاری از خط و خطوط ها آمده ام

وی علت حضور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی را پاسخ به درخواست همفکران خود با هدف ایجاد اتحاد و همگرایی بیشتر و شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز و همچنین حذف بسیاری از خط و خطوط هایی که به صورت خواسته و ناخواسته ایجاد شده است، برشمرد و افزود: سازماندهی نیروهای همه نیروهای مناطق و استفاده از انها می تواند منجر به توسعه این منطقه بزرگ شود.

در حوزه های راه، آموزش و بهداشت با کمبود جدی مواجه ایم

مدیر تشکل لارستان بیدار با برشمردن برخی از مهمترین برنامه های خود، تصریح کرد: منطقه لارستان در بخشهای مختلف راه، آموزش و بهداشت و درمان با کمبودهای جدی مواجه است و در چند ماه اخیر که تلفات بالایی جاده ای در محور لار-جهرم داشته ایم، با پیگیری های بنده و همفکران خود مصوبه آسفالت باند دوم این محور اخذ شده است و پیگیری مردمی موجب مصوب شدن ۵۵ کیلومتر باقی مانده این مسیر شد.

رحیمی نژاد با تقدیر از پیگیری مسئولان خاطر نشان کرد: صرف برگزاری یک جلسه با وزیر و عدم پیگیری جدی قضیه دوبانده کردن محور لار-جهرم، کار را به جایی رسانده که امروز با گذشت چند ماه هنوز اتفاق عملی خاصی در این زمینه انجام نگرفته و نتایجی هم که تاکنون حاصل شده، نتیجه پیگیری مردمی بوده است.

وی یکی از پیگیری های جدی خود طی ۴ سال آینده را، مربوط به حوزه راه دانست و ادامه داد: با توجه به سمتهای دانشگاهی خود، می توان در حوزه آموزش گام های خوبی برداشت که متأسفانه در منطقه شاهد تعطیلی دانشگاه علمی و کاربردی لارستان هستیم.

این نامزد انتخاباتی مجلس یازدهم با اذعان به اینکه همه مناطق استان فارس به دنبال توسعه دانشگاهی و علمی شهرهای خود هستند ولی متأسفانه در آستانه تعطیلی دانشگاه علمی و کاربردی لارستان هستیم، یادآور شد: برای جلوگیری از تعطیلی دانشگاه علمی و کاربردی، تشکل لارستان بیدار به دیوان عدالت اداری شکایت کرده است و فعالان اجتماعی پیگیر این قضه هستند.

مجلس دهم در زمینه نظارت خیلی ضعیف عمل کرد

وی با بیان اینکه اگرچه وظیفه اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانون گذاری و نظارت است، یادآور شد: مجلس دهم در زمینه نظارت خیلی ضعیف عمل کرد که نمونه ان در قضیه بنزین مشاهده شد و با وجود آنکه از ۱۰ سال گذشته این مصوبه وجود داشته که سالیانه مبلغ کمی قیمت بنزین افزایش پیدا کند اما نظارتی صورت نگرفته است و دولت را ملزم به افزایش تدریجی نکرد و با انباشته شدن قیمت ها، منجر به معضل کنونی شد.

رحیمی نژاد با تأکید بر اینکه در بُعد ملی، مجلس شورای اسلامی باید کار قانون گذاری و نظارت را انجام دهد، گفت: در بُعد منطقه ای همه نمایندگان مجلس برای حوزه انتخابیه خود تلاش می کنند و ما هم سعی می کنیم در این زمینه پیشرو باشیم.

عضو کمیسیون عمران یا آموزش می شوم

وی با اشاره به اینکه بنده در مجلس شورای اسلامی عضویت در کمیسیون عمران یا آموزش را در اولویت قرار می دهم، افزود: وابستگی حزبی به هیچ جناحی ندارم و همه مردم دیدگاههای سیاسی ام را می دانند و این را می دانم که موکل مردم هستم و برخلاف برخی از نمایندگان که به دنبال منافع سیاسی و جناحی هستند بنده هیچ وقت مواضع سیاسی خود را بر منافع منطقه ترجیح نمی دهم.

این کاندیدا با تأکید بر اینکه هر جامعه نیاز به اصلاح مداوم خود دارد، تصریح کرد: اصلاح جز تلاش برای رفع فقر، فساد و تبعیض که در کلام مقام معظم رهبری نیز آمده،  چیزی دیگری نیست.

تابع قانون خواهم بود

رحیمی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به رد صلاحیت شما در دوره گذشته، دلیل حضور مجدد شما در این عرصه چیست؟، گفت: وظیفه ما شرکت در انتخابات است و شورای نگهبان نیز وظیفه ذاتی خودش را دارد و بررسی های لازم را صورت می دهد پس ما نیز هر تصمیمی که اتخاذ شود، تابع قانون خواهیم بود.

وی ضعف نماینده فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی را عدم استفاده است نیروهای همه مناطق، افکار و سلائق دانست و تصریح کرد: ایشان نیروهای منطقه را به عده ای خاص محدود کرده و متأسفانه ضرر آن به کل منطقه می رسد.

این نامزد انتخاباتی با بیان اینکه قصد نقد نماینده کنونی مجلس را ندارد و در حال حاضر وظیفه بنده نقد عملکرد ایشان نیست، ادامه داد: بنده به دنبال ارائه برنامه های خود هستم که یکی از برنامه هایم سازماندهی نیروهای همه منطقه است پس طبیعتاَ راه من از نماینده فعلی جداست.

شعار انتخاباتی ام، «پیشرفت و توسعه لارستان بزرگ» است

وی شعار انتخاباتی خود را «پیشرفت و توسعه لارستان بزرگ» اعلام کرد و یاداور شد: هدف ما توسعه لارستان، خنج، گراش و اوز با استفاده از نیروی تمام مناطق است.

رحیمی نژاد با اشاره به اینکه مجلس اگر وظیفه نظارتی خود را به شکل مطلوب انجام دهد، حداقل نتیجه ان این است که معضل ها اضافه نخواهد شد، تأکید کرد: در قضیه بنزین که معضل زیادی را برای کشور رقم زد، در ۱۰ سال اخیر مصوبه وجود داشت که هرساله مبلغ اندکی به قیمت بنزین افزوده شود تا در سال ۹۸ با افزایش چندبرابری قیمت ها مواجه نشویم و اگر نظارت خوبی از سوی مجلس در امورات مختلف صورت گیرد، بهترین کار خواهد بود.

اعتراض حق مردم است

وی با اذعان به اینکه اعتراضات عمومی ناشی از گرانی بنزین را نشانه بی تدبیری و عدم نظارت مسئولان است، عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی نه تنها در چند روز اخیر بلکه در ۱۰ سال اخیر منفعل عمل کرده است و در بحث بنزین باید مجلس دولت را به اجرای مصوبه افزایش قیمت ملزم می کرد.

این داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعتراض را حق مردم دانست، ناامنی و تخریب اموال عمومی را محکوم کرد و گفت: مسئولان ما ضمن آنکه اعتراض را حق مردم دانستند اما پاسخی به این اعتراض ها ندادند.

رحیمی نژاد با اشاره به اینکه آخرین بار گوشت را با قیمت ۱۰۰ هزار تومان و مرغ را با قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ خریداری کرده است، ادامه داد: اولویت های فرهنگی بنده در بُعد ملی تأکید بر گفتمان انقلاب در حوزه فرهنگ و ادبیاتی است که بتواند آن را تقویت کند، است و در بُعد منطقه لارستان، خنج، گراش و اوز با توجه به فرهنگ عمیق مردم آن، می بینیم که آنچنان که باید توانایی های بالقوه آن به بالفعل تبدیل نشده است.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی خطه ما هنوز ناشناخته مانده است و بسیاری از بناهای تاریخی ما حتی مورد اکتشافات علمی صورت نگرفته اند، تصریح کرد: هنوز نتوانسته ایم بازار قیصریه ای که یکی از ۴ بازار قدیمی و بزرگ ایران است را به ثبت جهانی برسانیم.

رحیمی نژاد در پاسخ خلاصه به کلمات زیر نیز گفت:

استان لارستان: با اتحاد، همگرایی و برنامه ریزی قابل دستیابی است

جاده لار-جهرم: نماد توانایی های مردم و ناتوانی مسئولان

برجام: رفع افسد به فاسد

سهمیه بندی بنزین: عدم تدبیر مسئولان

ترامپ: غیرقابل مذاکره

دولت تدبیر و امید: دولتی که یکسال و نیم دیگر باید مجلس جدید با ان کار کند

مجلس دهم: در قواره مردم ایران ظاهر نشد

جمشید جعفرپور: قابل احترام

اینترنت: جزء لاینفک زندگی اجتماعی

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین