پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

نامی: از دید من لارستان مظلوم واقع شده است/آمده ام سد را بشکنم!

به گزارش میلاد لارستان، در پنجمين روز از وقت قانونی ثبت نام از دواطلبین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، طیبه نامی با حضور در ستاد انتخابات واقع در…

به گزارش میلاد لارستان، در پنجمين روز از وقت قانونی ثبت نام از دواطلبین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، طیبه نامی با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان اقدام به نام نويسی کرد.

وي كه پس از ثبت نام جهت مصاحبه با خبرنگاران حاضر شده در مصاحبه خود داشت در بيوگرافي اوليه خود بيان کرد: طیبه نامی، متولد سال ۴۶ در شهر اوز هستم و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و آموزش منابع انسانی بوده و بازنشسته بیمارستان امیدوار اوز هستم. در کارنامه شغلی وی معاونت در دانشکده بهداشت اوز و مدرس این دانشکده دولتی و همچنین مربیگری در هلال احمر اوز و تدریس در جهاد دانشگاهی لارستان دیده می شود.

از دید من لارستان مظلوم واقع شده است!

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز درباره هدف از حضور خود در این دوره از انتخابات با بیان اینکه با توجه سابقه طولانی در حوزه بهداشت، اجتماعی و فرهنگی و همچنین شناخت کافی از شهر اوز و خطه لارستان به دلیل وجود کمبودها وارد عرصه انتخابات شده ام، تصریح کرد: لارستان از دید من مظلوم واقع شده و می خواستم از این طریق کمکی برای رفع کمبودها انجام دهم.

نامی با اشاره به اینکه در خود می بینم که بتوانم خدمت رسان مردم باشم، ادامه داد: من وابسته به هیچ جناح سیاسی نبوده و خدا را در کارهایم برای خدمت به خلق خدا در نظر گرفته ام.

نخستین بانوی ثبت نام کننده از حوزه انتخابیه شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز در انتخابات، خاطر نشان کرد: از روز نخست ثبت نام در انتخابات می بینم که برخی ها با حجم گسترده ای از هوادران به همراه دارند و بنده تا به امروز این موضوع را با هیچکس در میان نگذاشتم و فقط با توکل بر خدا در این عرصه وارد شده ام و در صورت برنده شدن در انتخابات در آینده به کمک هوادران بتوانیم برنامه جامعی برای کل خطه لارستان ارائه بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار «گریشنا» مربوط به اینکه با توجه به عدم تأییدصلاحیت نامزدهای انتخاباتی از اوز در دوره های گذشته، شما چقدر نسبت به تأیید صلاحیت خود اطمینان دارید؟، ادامه داد: از زمانی که پا به عرصه خدمت به مردم کشورمان گذاشته ایم، همراه و همسان با نظام جمهوری اسلامی بوده ایم و فکر نمی کنم که شورای نگهبان بخواهد ما را ردصلاحیت کند اما ما تابع لطف و نظر خداوند هستیم.

آمده ام سد را بشکنم!

این نامزد انتخاباتی در پاسخ به سوال دیگر این خبرنگار در زمینه علت حضور کمرنگ بانوان در عرصه های انتخاباتی، عنوان کرد: شاید تاکنون در ذهنمان متصور بوده ایم که فقط آقایان این توانایی را در خودشان دارند که به این مرحله برسند ولی من آمده ام که این سد را بشکنم تا ببینند خانم هایی هستند که توانمنداند و می توانند بهتر از خیلی آقایان کار کنند.

نامی با بیان اینکه در شهر اوز و لار در رده های مدیریتی وارد شده اند و توانسته اند خود را ثابت کنند، بیان کرد: بانوان باید به خودشان ثابت کنند که می توانند در عرصه های مختلف مثل انتخابات ورود کنند و موفق ظاهر شوند.

از حضور بانوان خوشحال می شوم

وی در جواب این پرسش خبرنگار گراش در زمینه اینکه آیا ارتقاء اوز تأثیری در تصمیم شما جهت شرکت در انتخابات شده است؟! گفت: بدون شک بی تأثیر نبوده و در آینده شهرمان توسعه بیشتر پیدا می کند اما نمی توان شهرستان شدن را عاملی برای پیشرفت دانست چراکه از گذشته دور در عرصه های اجتماعی و فرهنگی کارنامه قابل قبولی را دارم.

این کاندیدا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از ثبت نام سایر بانوان در عرصه انتخابات خوشحال یا ناراحت می شوید؟ افزود: ۱۰۰ درصد خوشحال می شوم و اگر بانویی در این عرصه ورود کند و از من توانمندتر باشد به نفع وی کناره گیری می کنم.

«بندر خشک و صادرات» زیرساخت توسعه لارستان

نامی در پاسخ به سوال خبرنگار میلاد لارستان درباره ظرفیت های ۴ شهرستان حوزه انتخابیه، تصریح کرد: برای منطقه لارستان پتانسیل های بسیار خوبی وجود دارد اما اگر تاکنون از این ظرفیت ها استفاده نشده، شاید نشان از عدم مدیریت ها باشد.

وی با بیان اینکه اگر بتوان «بندر خشک» را در لارستان فعال کرد یا تجارت و صادرات را در منطقه لارستان توسعه داد می توان از این فرصت بهره گرفت، ادامه داد: با توجه به وجود فرودگاه بین المللی اگر بتوان صنایع دستی را مورد توجه قرار داد و به صادرات آن توجه شود، نام لارستان برای دیگران و حتی کشورهای دیگر نمایان و مطرح می شود.

در زمینه دانشگاهی عقب مانده ایم

این نامزد انتخاباتی به سوال دیگر میلاد لارستان در زمینه ایده شما برای توسعه علمی و دانشگاهی حوزه انتخابیه، بیان کرد: منطقه لارستان بطور مثال در بحث دانشگاه علوم پزشکی ارتقاء چندانی پیدا نکرده است که شاید دلیل آن عدم تمایل مسئولان این رده یا در حد توان آنها نبوده که این دانشگاه ارتقاء یابد.

وی با ابراز تأسف نسبت به اینکه با وجود گذشت چندین سال از شروع فعالیت دانشگاه علوم پزشکی در لارستان هنوز این دانشگاه محدود به چند رشته باقی مانده است، تصریح کرد: اگر تلاش های لازم صورت می گرفت، ۱۰۰ در رشته دکتری در دانشگاه علوم پزشکی لارستان پذیرش دانشجو داشتیم اما اکنون هنوز در مقطع کارشناسی باقی مانده ایم و حتی کارشناسی ارشد نداریم و جای این سوال است که چرا نباید مدیریت مناسب می کردیم تا از شهرهایی که همزمان با ما شروع به کار کرده اند، عقب بمانیم!

نامی در پاسخ به پرسش دیگر میلاد لارستان درباره برنامه شما برای توسعه زیرساخت های حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی، خاطر نشان کرد: فعلا برنامه هایم را بعداَ اعلام می کنم اما با توجه به کارهای خوبی که انجام شده، در این زمینه امکان کارهای بهتر وجود دارد.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگار «آفتاب لارستان» درباره واژگان زیر، گفت:

چند همسری: خیلی بد

جامعه مردسالار: خیلی بد

کودک همسری: فکر نکنم چیز جالبی باشد اما نظرم این است که همه باید به همدیگر احترام بگذارند

اعتراضات بنزینی آبانماه ۹۸: طبق گفته رهبرمان اعتراضات بجا می توانیم داشته باشیم اما اعتراضاتی که جنبه تخریب داشته باشد، قابل قبول نیست

جمشید جعفرپور: نماینده و قابل احترام

شهرستان اوز: عالیه و از همه جا برام بهتره

استان لارستان: با وحدتی که با هم داریم، خیلی دوست داریم و ۱۰۰ درصد خواستار تشکیل آن هستیم

دولت تدبیر و امید: دولت ماست و باید قبولش داشته باشیم

FATF: به نظرم چیز جالبی باید باشد

سیدمحمد خاتمی: چون سالها به ایران خدمت کرده اند، احترام می گذارم ولی اگر بخواهند رویه ای در پیش بگیرند که به مملکت مان آسیب برسانند، قبولش ندارم.

تک فرزندی: قبول ندارم

اختلاس: خیلی بد

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین