چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

درخواست مجمع فرهیختگان لارستان در خصوص ورود دادستان به داستان محور لار-جهرم

در پی حوادث اخیر جاده ای در محور لار-جهرم و عدم انجام راهکارهای حتی کوتاه مدت در این خصوص همچون  حضور بیشتر پلیس در جاده‌، محدود کردن ساعات تردد ماشین‌های سنگین…

در پی حوادث اخیر جاده ای در محور لار-جهرم و عدم انجام راهکارهای حتی کوتاه مدت در این خصوص همچون  حضور بیشتر پلیس در جاده‌، محدود کردن ساعات تردد ماشین‌های سنگین و… مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد مجمع فرهیختگان لارستان بزرگ طی نامه ای به دادستان دادگستری لارستان خواستار ورود  و پیگیری موضوع نموده است.

متن نامه ارسالی قرشی مدیرعامل  مجمع فرهیختگان لارستان بزرگ به رنجبر دادستان دادگستری لارستان که به ریاست قوه قضائیه نیز رونوشت شده به شرح زیر است:

 

دادستان محترم دادگستری لارستان
جناب آقای رنجبر

با سلام و احترام

همان‌طور که مستحضرید مدتی است که تصادفات در دو محور بندرعباس-لار و لار-جهرم افزایش یافته و کمتر هفته‌ای است که خبر فوت، معلولیت، و مصدومیت شدید همشهریان احساسات مردم منطقه را جریحه‌دار نکند. دوبانده نبودن جاده و عبور تعداد زیاد ماشین‌های سنگین این دو محور را به یکی از ده محور مواصلاتی خطرناک ایران تبدیل کرده است. هرچند اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان و نماینده شهرستان پیگیر دو بانده شدن این دو محور بوده‌اند، اما در خوش‌بینانه‌ترین حالت دو بانده شدن این محورها دست کم پنج سال به درازا می‌کشد. اگر تا زمان دو بانده شدن جاده‌ها اقدامی برای کاهش تصادفات انجام نشود، باید شاهد مرگ و معلولیت صدها نفر و نابودی خانواده‌هایشان باشیم. از این رو، از حضرت عالی به عنوان مدعی العموم تقاضا داریم به این موضوع ورود فرموده و نهادهای مربوطه مانند پلیس‌راه لارستان و اداره کل ‌راه و شهرسازی لارستان را مکلف فرمایید که برای کاهش تصادفات اقدامات مقتضی را انجام دهند. اقداماتی مانند افزایش دوربین‌های نظارتی، حضور بیشتر پلیس در این دو جاده‌ها، و محدود کردن ساعات تردد ماشین‌های سنگین از جمله مواردی است که می‌تواند در کاهش تصادفات موثر باشد. تذکر حضرت عالی به اداره‌کل راه‌ و شهرسازی لارستان برای پیگیری مجدانه این مهم می‌تواند روند دوبانده شدن این دو جاده را تسریع کند. پیشاپیش از بذل توجه حضرت عالی به این امر مهم که به دغدغه‌ای عمومی تبدیل شده است سپاسگزاریم.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین