پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

دانشگاه آزاد اسلامی لارستان مسئولان تراز اول استانی را در حوزه قضایی تحویل جامعه داده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان بیان داشت: این مجموعه با داشتن ده‌ها رشته در سطوح مختلف تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، فارغ‌التحصیلان متعهد و متخصصی را به…

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان بیان داشت: این مجموعه با داشتن ده‌ها رشته در سطوح مختلف تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، فارغ‌التحصیلان متعهد و متخصصی را به جامعه تحویل داده که نقش این مجموعه علمی در تربیت بسیاری از مسئولان قضائی تراز اول استانی و کشوری بسیار برجسته است.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از آنا، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با حضور در دادگستری شهرستان لارستان با دادستان عمومی و انقلاب این مجموعه قضائی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این نشست گفت: این دانشگاه به‌عنوان قطب علمی حقوق قضائی و دانشگاه سطح یک استان، دانش‌آموختگان برحسته و متعهدی را در امر قضاوت به جامعه تحویل داده که نشان‌دهنده غنای سطح علمی این دانشگاه و استادان متخصص است.

مهدی زارع اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با داشتن ده‌ها رشته در سطوح مختلف تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، فارغ‌التحصیلان متعهد و متخصصی را به جامعه تحویل داده که نقش این مجموعه علمی در تربیت بسیاری از مسئولان قضائی تراز اول استانی و کشوری بسیار برجسته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با اشاره به اهمیت ارتباط تنگاتنگ نهاد دادگستری با جامعه علمی گفت: ارتباط عمیق‌تر این دو مجموعه تأثیر مثبتی در جامعه ایجاد خواهد کرد و می‌تواند منجر به ‌تقویت سیستم قضائی کشور و پیشگیری از جرائم در جامعه شود.

دادستان عمومی و انقلاب لارستان هم تبیین کرد: جایگاه دانشگاه بسیار برجسته و مهم است و دادستانی شهرستان لارستان در تمامی موارد و مسائل مربوط به دانشگاه با مشورت و هماهنگی رئیس دانشگاه اقدامات قانونی لازم و ضروری مقتضی را انجام خواهد داد.

منصور تقی‌زاده سروستانی مطرح کرد: دانشگاهیان باید متوجه جایگاه فاخر خود باشند تا دادگستری هیچ‌گاه نیاز به ورود به این مجموعه علمی نداشته باشد.

وی متذکر شد: مجموعه دادستانی آمادگی کامل برای برگزاری هرگونه نشست‌ و دوره‌های علمی و پژوهشی مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی لارستان دارد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دانشگاه آزاد اسلامی لارستان مسئولان تراز اول استانی را در حوزه قضایی تحویل جامعه داده است”

  1. مهندس از لار گفت:

    مبارک است اینشالله که دانشگاه آزاد لار همانند حوزه‌ های علمیه بتواند. در خدمت دادگستری. باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین