شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

بررسی پروژه های عمرانی لارستان توسط معاون برنامه ریزی فارس

در نشست تخصصی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، وضعیت شهرستان از نظر زیرساخت‌ها، مشکلات و طرح های اقتصادی بررسی شد….

در نشست تخصصی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، وضعیت شهرستان از نظر زیرساخت‌ها، مشکلات و طرح های اقتصادی بررسی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در نشست تخصصی جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، معاونین وی و جمعی از بخشداران و روسای ادارات شهرستان با دکتر حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، وضعیت شهرستان از نظر زیرساخت‌ها، مشکلات و طرح های اقتصادی در محل فرمانداری ویژه لارستان بررسی شد.

در این نشست فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با توجه به مشکلات محورهای مواصلاتی جهرم -لارستان -بندرعباس و لارستان -بستک و ترافیک بیش از حد و تصادفات منجر به فوت، اولویت دو بانده نمودن این محورها را مورد تاکید قرار داد.

حسنی در خصوص اجرای خط دوم انتقال آب از سد سلمان فارسی برای لارستان و بخشهای جویم، بنارویه، صحرای باغ و بیرم و همچنین همکاری در جهت تخصیص اعتبار برای تکمیل پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در کنار خیرین را از اهمیت ویژه ای دانست و بیان کرد: علاوه بر این اجرای فاضلاب شهری لار، اجرای طرح‌های آبخیزداری، احداث ساختمان‌ های اداری و طرح‌های نیمه تمام و پروژه‌های مربوط به حوادث و سوانح از جمله اجرای عملیات کانال ندا و دفع آبهای سطحی و ساختمان ستاد مدیریت بحران و تکمیل ساختمان بخشداری مرکزی وغیره را نیز مورد تاکید و خواستار تخصیص یا افزایش اعتبار شد.

وی همچنین شرایط جغرافیایی، آب و هوایی، نبود زیرساخت‌های تفریحی، گردشگری و مسافت زیاد شهرستان تا مرکز استان و وسعت شهرستان را تشریح و خواستار توجه ویژه جهت افزایش اعتبارات اجتماعی و فرهنگی از نظر گسترش زیرساخت های فرهنگی و اعتبارات جاری شد.

معاون استاندار فارس مشارکت جویی مردم لارستان بزرگ در همه عرصه‌ها را بی نظیر توصیف کرد و برای همراهی و همگامی با این مشارکت و اینکه در حوزه‌های مختلف حضور فعال دارند خواستار نگاه ویژه و لحاظ نمودن پتانسیل‌ها و توانمندی‌های شهرستان در عرصه مختلف شد و تاکید کرد: اگر در تصمیم‌گیری‌ها این شاخص‌ها لحاظ شود، یقینا رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه ای نصیب شهرستان لارستان خواهد شد و از تبع آن نیز بسیاری از نارسایی‌ها برطرف می شود.

دکتر حسن نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در سفرش به لارستان همچنین از جاده جهرم-لارستان- بندرعباس و لارستان – بستک، ساختمان پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، فاضلاب شهری، کانال ندا و غیره بازدید نمود که برای پیگیری تامین اعتبار اجرای بخشی از این طرح ها قول مساعد داد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین