جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

انتخابات و مسئوليت ما

اسفندماه سال جاري يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي برگزار مي‌شود و از ميان كانديداهايي كه از حوزه لارستان ثبت‌نام نموده‌اند، تنها يك نفر صندلي بهارستان را به خود اختصاص…

اسفندماه سال جاري يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي برگزار مي‌شود و از ميان كانديداهايي كه از حوزه لارستان ثبت‌نام نموده‌اند، تنها يك نفر صندلي بهارستان را به خود اختصاص خواهد داد و مسئوليت وكالت از طرف مردم لارستان و خنج و گراش و اوز را عهده‌دار خواهد شد. اميد است هركس به مجلس راه مي‌يابد با برنامه‌ريزي و مديريت قوي و با تلاش جهادگونه چنان گام بردارد كه مشكلات جامعه مرتفع و ناهنجاري‌ها رخت بربندد.

نكته مهم در جريان انتخابات، وحدت، انسجام، احترام و بزرگي مردم و بيداري و هوشياري عمومي است. بدانيد دشمنان ايران اسلامي به طور اعم و دشمنان منطقه به طور اخص در پي انجام درگيري‌ها و تشنج‌ها در منطقه هستند و طبيعي است كه با تنش‌هاي ناسيوناليستي تنور انتخابات را نه گرم بلكه به آتش بكشند. وظيفه همه آحاد جامعه وحدت، همراهي، همكاري و همگامي است كه دشمنان مأيوس و دوستان خرسند گردند و تكليف الهي خود را به نحو مطلوب به انجام برسانند و با حفظ انسجام و وحدت، عزت و سربلندي منطقه را كماكان به جهانيان نشان دهند.

نكات ديگر در مسأله انتخابات در روزهاي آينده تقديم خواهد شد.

سردبير

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین