جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

تجمع با شکوه مردم و مسئولان لارستان در شام شهادت سرلشكر سليماني

در پی شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، مردم و مسئولین شهرستان لارستان با برپایی تجمع، فریاد استکبارستیزی را سر دادند. به گزارش ميلادلارستان به نقل از روابط عمومی…

در پی شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، مردم و مسئولین شهرستان لارستان با برپایی تجمع، فریاد استکبارستیزی را سر دادند.
به گزارش ميلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، مردم شهید پرور و همیشه در صحنه لارستان بزرگ، ساعتی قبل با برپایی تجمعی با شکوه در روبروی فرمانداری ویژه این شهرستان، با سر دادن شعارهای ضد استکباری، خشم و انزجار خود را از حادثه تروریستی شهادت سردار پر افتخار اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی اعلام کردند.

در این مراسم جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری معاون برنامه ریزی فرمانداری، اعضا شورای تامین شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی، و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند و با سردادن شعارهای ضد استکباری خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار از حادثه تروریستی شهادت سردار پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی اعلام کردند.

سخنرانی سرگرد امیر جاهدی فرماندهی سپاه ناحیه لارستان، اجرای گروه سرود مصباح الهدی و طاها، دمام زنی و ذکر مصیبت و نوحه خوانی از دیگر برنامه های این تجمع بود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین