سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افشای جزئیاتی تازه از ترور سپهبد شهيد سلیمانی

یک منبع امنیتی اعلام کرد یک شبکه جاسوسی در فرودگاه بغداد در عملیات ترور سردار شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همراهان آنها دست داشتند. به گزارش ميلاد لارستان به…

یک منبع امنیتی اعلام کرد یک شبکه جاسوسی در فرودگاه بغداد در عملیات ترور سردار شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همراهان آنها دست داشتند.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از  باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع امنیتی در عراق گزارش داد: تحقیقات اولیه نشان می دهد یک شبکه جاسوسی در داخل فرودگاه بغداد در عملیات ترور سردار شهید سلیمانی و همراهان او دست داشته است.

به گفته این منبع متهمین چهار نفر هستند که در چارچوب یک شبکه جاسوسی گسترده اطلاعاتی را در اختیار ارتش آمریکا قرار داده اند. دو نفر از این افراد مسئولان امنیت پرواز فرودگاه بغداد و دو نفر دیگر کارمند یک شرکت هواپیمایی در دمشق هستند.

آمریکا بامداد روز جمعه گذشته با حمله هوایی به فرودگاه بغداد سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کرد به دستور مستقیم او عملیات انجام شد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۸:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین