جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

حسنی خطاب به مدیرکل تعزیرات فارس:‌ تفویض اختیار بیشتری به لارستان دهید

فرماندار ویژه لارستان خواستار تسریع در احداث ساختمان اداره تعزیرات حکومتی لارستان شده و از مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس خواست تا اختیارات بیشتری به لارستان تفویض کند.  به گزارش میلادلارستان…

فرماندار ویژه لارستان خواستار تسریع در احداث ساختمان اداره تعزیرات حکومتی لارستان شده و از مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس خواست تا اختیارات بیشتری به لارستان تفویض کند.

 به گزارش میلادلارستان به نفل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس، رییس جدید اداره تعزیرات حکومتی لارستان معرفی شد.

در این مراسم، فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر اینکه باید به مدیر اداره تعزیرات شهرستان لارستان تفویض اختیار بیشتر داده شود تا وقفه‌ای در روند امور پیش نیاید، افزود: این مهم در این شهرستان به دلیل فاصله بسیار با مرکز استان فارس و وسعت آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. حسنی تصریح کرد: اداره تعزیرات حکومتی لارستان در حال حاضر به شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز خدمات ارائه می کند و به پرونده های قاچاق کالا، تخلفات صنفی، امور دخانیات و اموری که به شرکت های زیر مجموعه ادارات دولتی مربوط می شود، رسیدگی می نماید.

وی در ادامه با توجه به حجم بالای پرونده های قاچاق کالا در این شهرستان ، از مدیر کل تعزیرات فارس خواست نسبت به استخدام نیروی انسانی بیشتر برای این اداره همت نماید. معاون استاندار فارس در ادامه سخنانش تاکید کرد: اداره تعزیرات شهرستان لارستان از زمان تاسیسش تاکنون در یک منزل مسکونی بصورت استیجاری مشغول فعالیت می باشد و این مهم در شان این مردم نمی باشد، لذا از اداره کل می خواهیم که در خصوص ساخت و تجهیز ساختمان اداری تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان که زمین آن هم با پیگیریهای فرمانداری به این اداره اختصاص یافته است، هر چه سریعتر اجرایی شود.

مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس هم در سخنانی گفت: خواسته های فرماندار ویژه لارستان به جد پیگیری خواهد شد و انشاالله در صورت تامین اعتبار از سوی مسئولین کشور، این اداره کل، احداث ساختمان اداره تعزیرات حکومتی لارستان را آغاز خواهد کرد.  در ادامه سید مجتبی شبیری بعنوان رییس جدید اداره تعزیرات حکومتی لارستان معرفی و از خدمات زارع رییس پیشین نیز تقدیر شد. شبیری اهل مرودشت و دارای مدرک کارشناس حقوق وپیش از این رییس اداره تعزیرات حکومتی داراب بوده است. زارع رییس پیشین نیز به سمت رییس اداره تعزیرات شهرستان مرودشت منصوب شد.

در این مراسم همچنین طاهری معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان، درویش رییس حراست اداره کل تعزیرات حکومتی استان ، زارع رییس پیشین اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان و اسلامپور معاون اداره تعزیرات حکومتی لارستان نیز حضور داشتند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۳:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین