پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

۲۱ دستگاه ماینر قاچاق در یک گاوداری در لارستان کشف و ضبط شد

  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف و ضبط تعداد ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک گاوداری خبر داد و گفت: متهم به پرداخت جریمه ۳ میلیارد…

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف و ضبط تعداد ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک گاوداری خبر داد و گفت: متهم به پرداخت جریمه ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی محکوم شد.

به گزارش میلاد لارستان، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جزئیات این پرونده، گفت: در پی وصول گزارشی مبنی بر استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال در یک گاوداری متروکه واقع در حومه شهرستان لارستان، مامورین نیروی انتظامی به محل مورد نظر مراجعه و تعداد ۲۱ دستگاه ماینر را کشف و ضبط کردند.

او از تشکیل پرونده برای مالک گاوداری خبر داد و افزود: با احضار این فرد به شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لار، تحقیقاتی پیرامون موضوع انجام شد و نهایتا طبق بررسی‌های به عمل آمد و استعلام از مراجع ذیربط، مشخص شد که دستگاه‌های مکشوفه قاچاق بوده و غیرقانونی وارد کشور شده است.

سالاری اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط ۲۱ دستگاه ماینر کشف شده و جریمه ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین