جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

برگزاری مراسم نمادین ورود تاریخی امام خمینی (ره) در لارستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه لار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضاء شورای تامین، مسئولان و قشرهای مختلف مردم، مراسم نمادین ورود تاریخی حضرت…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه لار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضاء شورای تامین، مسئولان و قشرهای مختلف مردم، مراسم نمادین ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ایران در لارستان برگزارشد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در اولین روز از دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با سراسرکشور، یوم الله ۱۲ بهمن ماه در لارستان گرامی داشته شد.

در این مراسم  در ساعت ۹:۳۳ دقیقه صبح امروز تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره)، یادمان سالروز ورود تاریخی و سرنوشت سازحضرت امام خمینی (ره) به میهن عزیزمان ایران از پلکان هواپیما حمل شد و شرکت کنندگان و مردم تکبیر و صلوات فرستادند و یاد حضرت امام خمینی(ره) و آن روز تاریخی را گرامی داشتند.

در ادامه گروه سرود همگانی دانش آموزان مدارس شهرستان، دو سرود زیبای زمان انقلاب را اجرا کردند.
در ادامه مسئولین و تمامی شرکت کنندگان به همراه گروه موتور سواران بسیجی به سمت مرقد مطهر حضرات آیات آیت اللهی و موسوی لاری رفتند و با نثار تاج گل و قرائت فاتحه یاد و نام و خاطره آن بزرگواران را گرامی داشتند.  مسئولین سپس  به گلزارمطهر شهدا رفتند و در آن مکان مقدس نیز با شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و با قرائت فاتحه و نثار گل، به آنان ادای احترام نموده  و سپس امام جمعه لارستان نیز به ایراد سخن پرداخت.

سخنرانی علیرضا محمدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان، قرائت مقاله ، پخش کلیپ همراه با روایت گویی محسن شهرآشوب ، اجرای گروه سرود دانش آموزان آموزشگاه شهید فراست لار و تجلیل از خانواده معظم شهدا انقلاب از دیگر برنامه های امروز بود.

در ادامه مسئولین همچنین قبور مطهر شهدا لر و نفر را هم در ورودی شهر خور لارستان گلباران کردند. اضافه می گردد مراسم مشابهی نیز در بخشهای مرکزی، بیرم،جویم، بنارویه و صحرای باغ با شکوه هرچه تمامتر برگزار گردید.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین