جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

حسنی: انصاف اصناف لارستانی شهره کشور است؛ همه مشکلات اصناف را می دانم

فرماندار ویژه لارستان   با بیان اینکه همه مسائل و مشکلات اصناف و بازاریان را می‌دانم و در جریان آن قرار دارم، گفت: انشاالله با تعامل و همدلی، این موارد و مشکلات…

فرماندار ویژه لارستان   با بیان اینکه همه مسائل و مشکلات اصناف و بازاریان را می‌دانم و در جریان آن قرار دارم، گفت: انشاالله با تعامل و همدلی، این موارد و مشکلات را به جد پیگیری خواهیم کرد و اگر جایی هم از خواسته‌های اصناف تاکنون نتوانستیم آن طور که باید و شاید عملیاتی و اجرایی کنیم عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جمع اصناف، بازاریان و روسای اتحادیه های صنفی شهرستان ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سخنانی به چهلمین روز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی هم اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی مایه افتخار همه ما ایرانیان و مسلمانان است و عزت و شکوه و جلال خاصی را به ایران اسلامی بخشید، بنابراین بایستی سعی کنیم در راه آن بزرگ مرد که همان همگرایی، وحدت، همدلی و همبستگی ایرانیان بود، قدم برداریم.

وی در ادامه با بیان اینکه نقش اصناف در پیروزی انقلاب و روندی که در معادلات اساسی با محوریت دین، اعتقادات و مذهبی و ارزش‌های انسانی و اسلامی با آن طی کرده، نقشی تاثیرگذار، اساسی و زیربنایی بوده است.   فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: در زمان انقلاب، اصناف و بازاریان همپای دیگر انقلابیون به میدان آمدند، فعالیت کردند و شهید هم دادند و از اهرم هایی که در اختیار داشتند استفاده کردند و به تبعیت از امام راحل نقشی اساسی، زیربنایی و تاثیرگذاری را با سایر آحاد مردم ایفا کردند و امروز هم می‌بینیم که خدا را شکر بعد از سال هایی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، اصناف فعالیت های چشمگیری را داشته اند.

حسنی افزود: انصاف اصناف لارستانی همچون اعتقادات مذهبی و غنای فرهنگیشان، آوازه برخی از نقاط کشور است و آوازه شهرهایی است که با لارستان ارتباط دارند و این مهم را همه به عینه دیده‌اند که وضعیت مبادلات و معاملات در بازار لار چگونه است. معاون استاندار فارس خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم از طیف‌های مختلف جامعه و از بهترین های مردم جامعه در آینده یاد کنیم، اولین طیف، همین بازاریان و اصناف لارستان هستند چراکه اصناف و بازاریان اخلاق محور، خدا محور و به حقوق شرعی خودشان قانع هستند.

  وی با بیان اینکه همه مسائل و مشکلات اصناف و بازاریان را می‌دانم و در جریان آن قرار دارم، گفت: انشاالله با تعامل و همدلی، این موارد و مشکلات را به جد پیگیری خواهیم کرد و اگر جایی هم از خواسته‌های اصناف تاکنون نتوانستیم آن طور که باید و شاید عملیاتی و اجرایی کنیم عذرخواهی می‌کنیم.

حسنی تاکید کرد: علی‌رغم مشکلات و تحریم‌ها و تهدیدهایی که از ناحیه دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب بر ما تحمیل شده است اما مشارکت مردم در بعد از انقلاب در حوزه های مختلف به خصوص در راهپیمایی‌ها و انتخابات در کنار آن اعتقادات دینی که دارند، چشمگیر بوده است.

نماینده عالی دولت در لارستان با تاکید بر اینکه همه آحاد مردم جامعه می بایست در انتخابات شرکت کنند، اظهار کرد: جابجایی قدرت قبل از انقلاب همراه با خشونت و خونریزی و بر اساس زور بود، اما خدا را شکر بعد از انقلاب اسلامی مردم ما در انتخابات شرکت کردند و با ایده، فکر و اندیشه خود رای می دهند. وی بیان کرد: هر کس که در این کشور زندگی می کنند و هر کس نگران کشور و نظام و انقلاب و امنیت کشورش خودش هست و هر کس با هر ایده و تفکر و اعتقادی که دارد بیاید و در انتخابات شرکت نماید و مشارکت کند، چرا که حضور و نقش مشارکت مردم در انتخابات مهم است.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه هیچ کس حاضر نیست امنیت کشورش در خطر باشد؛ تصریح کرد: این انتخابات حداقل امنیت کشور و امنیت نسل‌های آینده ما را تضمین می کند، لذا مردم در انتخابات مشارکت جدی داشته باشند و از این قضیه بی‌تفاوت نگذرند و به هرکس که صلاحیت آنها از سوی شورای نگهبان تایید شده است، رای دهند.

وی افزود: ما مجریان انتخابات، زیرساخت‌ها و تجهیزات و امکانات یک انتخابات باشکوه را فراهم می کنیم و روان سازی در اخذ رای با مجریان انتخابات است و در این خصوص نمی گذاریم آن امانتی را که مردم به ما سپرده اند، آسیب ببیند و سعی می کنیم مجریان خوب و امانتداری خوبی برای مردم باشیم و این را هم بگویم که اعضای شعب اخذ رای همه از خود مردم هستند.

حسنی در پایان یادآور شد: اصناف در لارستان محور تغییر و تحولات هستند و می توانند در معادلات سیاسی و اجتماعی و اقتصادی شهرستان نقش اساسی داشته باشند، لذا حضور بازاریان و اصناف در انتخابات مهم است و از این فرصتی که نظام در اختیار آنها قرار داده است، استفاده بهینه کنند.

پیش از این نیز عبدالرسول قدسی رئیس اتاق اصناف لارستان و جمعی از روسای اتحادیه ها و کسبه و بازاریان نیز مواردی را مطرح کردند. در پایان نیز از برخی روسای اتحادیه های صنفی و برخی از بازاریان شهرستان تجلیل شد.

در این جلسه همچنین احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان و ابراهیمی زاده رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز حضور داشتند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین