چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پرواز بالگرد اورژانس لارستان 2 بار برای یک مکان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان از پرواز بالگرد اورژانس لارستان برای انتقال سریع و ایمن دو بیمار از درمانگاه روستای بلغان خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از آنا، …

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان از پرواز بالگرد اورژانس لارستان برای انتقال سریع و ایمن دو بیمار از درمانگاه روستای بلغان خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از آنا،  بالگرد اورژانس لارستان برای نجات جان مادر باردار و کودک شیرخوارش ۲ بار به پرواز در آمد.

مسعود حاجی‌رجبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان در خصوص این عملیات هوایی اورژانس گفت: ظهر روز گذشته و به دنبال تماس از درمانگاه بلغان و اعلام نیاز به بالگرد برای انتقال سریع مادری باردار و نیاز مبرم به عمل سزارین بلافاصله بالگرد اورژانس شهید قائدی لارستان به سمت درمانگاه پرواز و بیمار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان لار منتقل کرد.

حاجی‌رجبی افزود: پرواز دوم که لحظاتی پس از پرواز اول انجام شد، با تماس مجدد از درمانگاه بلغان و اعلام مراجعه کودک ۵ ماهه شیرخواری با مشکل کاهش اکسیژن خون شریانی به مرکز اورژانس لار، مجددا بالگرد اورژانس لارستان به سمت محل مورد نظر پرواز و کودک را تحت اقدامات حیاتی لازم به بیمارستان امام رضا (ع) لار منتقل کرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۳:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین