چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 16

پرواز متمادی بالگرد اورژانس هوایی برای نجات جان دو بیمار بیرمی و عمادشهری

طی تماس با واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ لارستان و گزارش آسیب و ضربه به کمر آقای ۶۵ ساله در کوه‌های گاوبست عمادشهر به دنبال سقوط از ارتفاع، با بررسی جوانب…

طی تماس با واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ لارستان و گزارش آسیب و ضربه به کمر آقای ۶۵ ساله در کوه‌های گاوبست عمادشهر به دنبال سقوط از ارتفاع، با بررسی جوانب مختلف و بررسی مکان رخداد حادثه همچنین گزارش افراد حاضر در محل، مسیر دسترسی به مصدوم صعب‌العبور گزارش شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، در همین راستا، به دستور دکتر صباغی، رییس اورژانس۱۱۵، بالگرد اورژانس هوایی به پرواز درآمد و پس از رسیدن به محل و انجام اقدامات درمانی اولیه، بیمار به بیمارستان امام رضا علیه السلام لار منتقل شد.

در کمتر از ۲۴ ساعت پس از پرواز بالگرد به کوههای عمادده، طبق درخواست بیمارستان حضرت علی اصغر ع بیرم مبنی بر انتقال مصدوم سانحه رانندگی که آقای ۶۷ ساله بود، مجدداً بالگرد به پرواز درآمد و بیمار را برای دریافت درمان تخصصی به بیمارستان امام رضا علیه السلام لار منتقل کرد.

دکتر صباغی در این خصوص اظهار داشت: اورژانس هوایی با کوتاه کردن مسیر و کاهش آسیبهای ناشی از جابجایی، ارائه مراقبت های پیشرفته پزشکی به بیماران و مصدومان بدحال را در اسرع وقت موجب شده و در نتیجه کاهش مدت زمان بستری بیماران در بیمارستان را موجب میشود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین