شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

دیدار مسئولان لارستان با خانواده شهیدان نوربخش و خلیلی زاده

فرماندار ویژه لارستان در دیدار خانواده دو شهید والامقام لارستانی امنیت را مرهون رشادتهای آن عزیزان دانسته و بر ذکر یاد آنها تاکید نمود.  به گزارش میلاد لارستان به نقل…

فرماندار ویژه لارستان در دیدار خانواده دو شهید والامقام لارستانی امنیت را مرهون رشادتهای آن عزیزان دانسته و بر ذکر یاد آنها تاکید نمود.  به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق غلامرضا محمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان، کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی، صولتی مدیر کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان با خانواده معظم شهیدان احمد خلیلی زاده و محسن نوربخش دیدار کرد.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه شهدا مایه عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: شهدا والامقام سرمایه‌ عظیم و ارزشمند هستند و باید قدردان ایثارگری و فرهنگ شهادت‌طلبی آنان و نیز صبر و تحمل خانواده آنان باشیم و این امنیت و آسایش امروز جامعه مدیون خون آن عزیزان است.

 

حسنی ادامه داد: شهیدان، مردان مردي بودند كه در راه عزت، شرف و كيان اسلام، انقلاب و ايران سرافراز، تا آخرين قطره خون پاكشان، شجاعانه و مردانه قامت راست كردند و استقلال، آزادي و حيات عزتمندانه را براي اين كشور و ملت بزرگ به ارمغان آوردند. وی اضافه کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، برای ما موجب تقویت روحیه، صبر و تحمل است و باید این ارزش را حفظ کرد.

 
بنا بر ای گزارش، احمد خلیلی زاده از شهدای انقلاب اسلامی شهر لار متولد ۱۳۳۱ در تاریخ ۱۴ دی ۵۷ به دست دژخیمان رژیم پهلوی در این شهر به شهادت رسید. همچنین شهید محسن نوربخش نیز متولد ۱۳۴۵ در تاریخ ۲۰ دی ماه ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل گردید.روحشان شاد….

یادآور می شود که احسان طاهری و احمد دلاور معاونین فرمانداری ویژه لارستان، علی پیروز بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان نیز بصورت جداگانه با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار کردند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین