پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

مسئولان لارستان با خانواده معظم شهداء دیدار کردند

بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرماندار و مسئولان شهرستان لارستان به دیدار خانواده معظم شهدا رفتند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری…

بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرماندار و مسئولان شهرستان لارستان به دیدار خانواده معظم شهدا رفتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ به مناسبت دهه مبارک فجر،جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق علی اصغر علی پور و احسان طاهری معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولان و روسای ادارات شهرستان با خانواده ی معظم شهیدان مجید تسلیم و محمد علی طاهری از شهدا والامقام جنگ تحمیلی و انقلاب شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

جلیل حسنی در این دیدارها با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: ایام الله دهه فجر مهمترین روزهای تاریخ کشور است که پیروزی انقلاب اسلامی در آن نقش گرفته است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان و مردم باید قدردان این نظام و خانوادهای معظم شهدا باشند، اظهار داشت: خانواده‌های شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آنها باید در برنامه مسئولان قرار بگیرد.

فرماندار ویژه لارستان امنیت و استقلال کشور را مرهون و مدیون خون پاک شهدا دانست و افزود: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی‌های شهدای والامقام و از خود گذشتگی آنها حاصل شده است.

معاون استاندار فارس بیان کرد: حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود.

گفتنی است شهید مجید تسلیم متولد سال ۱۳۴۱ در ۱۱ مرداد ۱۳۶۱ در جاده اهواز –خونین شهر و شهید محمد علی طاهری متولد سال ۱۳۳۰ در ۱۴ دی ۱۳۵۷ توسط مزدوران رژیم ستم شاهی در شهر لار به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.روحشان شاد و یادشان گرامی باد..

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۸:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین