جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار مسوولان به مناسبت هفته دولت با 2 خانواده شهید

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق جمعی از مسئولین  ادارات شهرستان با خانواده معظم شهدا کارمند دیدار و گفتگو نمودند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق جمعی از مسئولین  ادارات شهرستان با خانواده معظم شهدا کارمند دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومي فرمانداري ویژه لارستان؛ بمناسبت هفته دولت؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق علیرضا محمدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسوولین این شهرستان بویژه اداراتی که افتخار برخورداری از شهدای گرانقدری در مجموعه کارکنان پیشین خود دارند، در یک دیدار صمیمانه با خانواده محترم این شهدای والا مقام، ضمن گرامیداشت یاد و نام این عزیزان ، به خانواده معظم آنان ادای احترام کرده و با قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آرمانهای مقدس این شهیدان برایشان علو درجات در پیشگاه باری تعالی مسئلت نمودند.

فرماندار لارستان با حضور در منزل شهیدان عبدالکریم فرد و کاظم قائدی از نزدیک با پدر ومادر این شهیدان سرافراز دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدارهای صمیمانه جلیل حسنی در سخنانی با بیان اینکه شهدا در عرصه های مختلف رشادت ها و ایستادگی خود را به اثبات رساندند؛ اظهار داشت: آرامش و آسایش کنونی ما مدیون خون پاک شهدایی است که با نثار جان و مال خود ریشه های انقلاب را مستحکم و نقشه های دشمنان را نقش برآب کردند.

 

فرماندار ویژه لارستان خطاب به پدران و مادران شهدا یادآور شد: داشتن فرزند شهید مدال افتخاری است که از سوی خداوند متعال به شما اعطا شده است.

وی تصریح کرد: اقتدار کنونی جمهوری اسلامی، مرهون رشادت ها و ایثارگری های شهیدان و از خودگذشتگی خانواده آنها بوده و باید قدردان آنان باشیم.

گفتنی است شهید عبدالکریم فرد  متولد ۴ آذر ۱۳۴۶ در عملیات مهاباد –چالدران در منطقه غرب کشور در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۶۵ و شهید کاظم قائدی متولد ۱۵ اسفند ۱۳۵۰ در عملیات پدافندی در حلبچه در تاریخ ۱۷ فروردین سال ۱۳۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

مسوولین شهرستان لارستان نیز هرکدام جداگانه با حضور در دیگر منازل شهیدان به بررسی مسایل ومشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران پرداختند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین