پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

فرماندار ویژه لارستان با خانواده معظم شهیدان نیرومند و طلایی دیدار کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با خانواده معظم شهدا این شهرستان دیدار نمود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ به…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با خانواده معظم شهدا این شهرستان دیدار نمود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق علی پیروز بخشدار مرکزی و محمدی رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان با خانواده معظم شهیدان یونس نیرومند و ماشاالله طلایی دیدار نمود.

فرماندار ویژه لارستان در این دیدارهای صمیمانه از خانواده شهدا به عنوان سرمایه ی ارزشمندی یاد کرد و با ستودن روحیه بالای مادران شهید افزود: خانواده‌های شهدا بخصوص مادرانشان اسوه صبر و مقاومت‌اند.

حسنی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرزوبوم هستند.

وی تکریم خانواده های معظم شهدا را وظیفه ای مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: وظیفه همه ماست که همواره راه و سیرت والای شهیدان را ادامه داده و با تجلیل از خانواده معظم این عزیزان، یاد شهدا را زنده نگه داریم.

فرماندار ویژه لارستان اظهار کرد: خدمت‌رساني به خانواده‌هاي معظم شهدا و ایثارگران بايد توأم با حفظ عزت و احترام باشد تا شأن و منزلت اين عزيزان حفظ شود.

حسنی با اشاره به اينکه خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران توقع خاصي ندارند، گفت: تنها خواسته آن‌ها اين است که مورد توجه قرار گيرند و مسئولان و مردم به يادشان باشند، زيرا اين خانواده ها، بهترین عزيزان خود را تقديم  این نظام و انقلاب کرده اند.

در ادامه مادران شهیدان نیرومند و طلایی  نیز ضمن تقدیر و تشکر ازحضور مسئولین، به بیان خاطراتی از فرزند شهیدشان پرداختند.

گفتنی است شهیدان یونس نیرومند و ماشاالله طلایی در سن ۱۹ سالگی در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۶۵ در زاهدان در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۸:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین