شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری اولین دوره مسابقات مدارس نجات غریق جنوب فارس در لارستان

اولین دوره مسابقات لیگ جام خلیج فارس مدارس نجات غریق استخرهای جنوب استان فارس  در استخر عطایی لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیات…

اولین دوره مسابقات لیگ جام خلیج فارس مدارس نجات غریق استخرهای جنوب استان فارس  در استخر عطایی لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیات نجات غریق و غواصی فارس، هرگلی رئیس هیات نجات غریق شهرستان مهر و سرپرست این مسابقات با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که به میزبانی هیات نجات غریق لارستان برگزار شد، بیش از۱۰۰ شناگر از جنوب استان فارس در رده های سنی ۱۱-۱۲ ، ۱۳-۱۴ و ۱۵-۱۶ سال در قالب ۱۳ تیم از استخرهای شهرستانهای لار ، جهرم ، فیروزآباد ، فسا ، داراب ، نیریز و استهبان به رقابت پرداختند.

سرپرست این مسابقات افزود، این رقابتها آخرین مرحله مسابقات لیگ مدارس نجات غریق فارس و با همکاری و حمایت هیات نجات غریق استان، برگزار و در پایان تیمهای عطایی لار ،کوثر فیروزآباد و شهید فرجام جهرم موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند. همچنین به همه ورزشکاران لوح یادبود و به تیمها و نفرات برتر، مدال ،حکم و جام قهرمانی اهدا شد.

خاطر نشان می سازد لیگ مسابقات مدارس نجات غریق استان فارس در ۳ مرحله شمال ، مرکز و جنوب و با شرکت بیش از ۲۵۰ ورزشکار برگزار می گردد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین