شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

برگزاری همایش راهبران آموزشی 14 اداره جنوب فارس در لارستان

همایش راهبران آموزشی و آموزگاران  ۱۴ اداره آموزش و پرورش حوزه قطب جنوب فارس (لارستان،جهرم،لامرد،مهر،قیر و کارزین،خنج،اوز،گراش،بیرم،اشکنان،علامرودشت،گله دار،جویم،عشایری فارس) به میزبانی معاونت آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش لارستان برگزار…

همایش راهبران آموزشی و آموزگاران  ۱۴ اداره آموزش و پرورش حوزه قطب جنوب فارس (لارستان،جهرم،لامرد،مهر،قیر و کارزین،خنج،اوز،گراش،بیرم،اشکنان،علامرودشت،گله دار،جویم،عشایری فارس) به میزبانی معاونت آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روایط عمومی مدیریت آموزش و پرورش لارستان،‌ این دوره آموزشی در دو بخش کارگاهی( در دبستان شاهد فرزاد بنی زمان) و کنفرانسی(در سالن کنفرانس رضوان مدیریت) با حضور فیاض پور معاون آموزش ابتدایی اداره کل و تدريس فیروزی رییس اداره دوره دوم، گشتاسبی کارشناس مسئول دوره دوم ابتدایی و عطادوست مسئول راهبران آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد.

در حاشیه این همایش نیز *اتاق بازی دبستان شاهد پسران* افتتاح و از نمايشگاه جشنواره گلستان خواني بازديد به عمل آمد. همچنین مدعوین از دبستان قاآنی بائن و دبستان عطایی كه *طرح بوم* با حضور اوليای دانش آموزان در آن درحال اجرا بود به طور سرزده بازدید نمودند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین