چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

گزارشی از مراسم معارفه مدیر آموزش پرورش لارستان

در آئینی با حضور مسئولان استانی و محلی مراسم تودیع و معارفه مدیران آموزش پرورش لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان طی آئینی با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره…

در آئینی با حضور مسئولان استانی و محلی مراسم تودیع و معارفه مدیران آموزش پرورش لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان طی آئینی با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه لارستان، فرهنگیان، اولیای دانش آموزان، دبیران و مدیران مراسم تودیع و معارفه سرپرست پیشین و مدیر جدید آموزش و پرورش لارستان در تالار وحدت شهر لار برگزار شد .

در ابتدای این مراسم علی فولادی سرپرست پیشین آموزش و پرورش لارستان در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های انجام‌شده در مدت ۳ ماه مسئولیت خود، گفت: در این مدت فعالیت‌هایی در زمینه‌های  فرهنگی و عمرانی در سطح لارستان انجام‌شده که ازجمله آن‌ها ساخت قرارگاه قرآنی در محله کهویه شهر قدیم لار، تفاهم‌نامه با حوزه علمیه برای استقرار روحانی در مدارس به خصوص مدارس شبانه‌روزی، برگزاری نمایشگاه مهدویت در سطح شهرستان، بازسازی مدرسه عارف در شهر لطیفی و غیره است.

در ادامه مراسم امام جمعه لار آموزش و پرورش را یکی از مهم‌ترین نهادهای کشور دانست و گفت: معلم، مدرسه و دانش‌آموز و مربی سنگر مبارزه با استکبار و ظلم هستند و آموزش و پروش جایی است که هویت فرزندان، مسئولان، مدیران، پدران و مادران آینده در آن پرورش داده می‌شود .

فرماندار ویژه لارستان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه بایستی از دوران کودکی، دانش آموزان را با تکنولوژی ایرانی اسلامی آشنا کنیم، گفت: رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان خواست که تحت هیچ شرایطی نگذارد اصالت سازمانی، ماهیت شغلی و وجدان کاری ا ش به خصوص در حوزه فرهنگی آموزشی تحت تأثیر جریان‌های سیاسی قرار گیرد.

در بخش دیگر این مراسم رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خواستار توجه بیشتر به نهاد بزرگ و مهم آموزش و پرورش شد و گفت: دولت و مجلس باید به سمت تصویب و اجرای قوانین مناسب برای حمایت از جامعه فرهنگی و آموزش و پرورش بروند.

جمشید جعفرپور افزود: منطقه لارستان نیرو خیز است و می‌تواند حتی نیرو نیز به سایر مناطق صادر کند به همین دلیل باید با تلاش مسئولان منطقه و استانی این امر تحقق یابد .

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز در این مراسم به نقش پررنگ خیرین در ساخت مراکز فرهنگی در منطقه لارستان اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت استفاده مناسب شود.

علی عسکر جمشیدی بابیان اینکه ۹۹% بودجه آموزش و پرورش به حقوق فرهنگیان اختصاص دارد، افزود: فقط ۱% آن خرج دیگر مسائل فرهنگی می‌شود.

 وی ادامه داد: برای یادگیری و پویایی بهتر و بیشتر دانش آموزان، دبیران باید آموزش‌های کاربردی ببینند

همچنین مدیر جدید آموزش و پروش لارستان نیز در سخنان کوتاهی به نقش مدیران گذشته آموزش و پرورش در پیشرفت آموزش و پرورش لارستان اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای پیشرفت و ارتقای آموزش و پروش لارستان به کار خواهم گرفت.

به گزارش میلاد لارستان ، در پایان حکم دکتر مهدی اسماعیلی به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش لارستان به وی تقدیم و از زحمات علی فولادی سرپرست آموزش و پرورش لارستان با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین