یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

چرا نباید پروازهای فرودگاه لارستان لغو شود؟!

یکی از کاربران فضای مجازی در خصوص داستان ابطال و یا لغو پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی لارستان که این روزها موضوع بحث زیادی شده مطالبی را عنوان نموده که…

یکی از کاربران فضای مجازی در خصوص داستان ابطال و یا لغو پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی لارستان که این روزها موضوع بحث زیادی شده مطالبی را عنوان نموده که خواندن آن خالی از لطف نیست. وی بیان می دارد:

۱– ابطال پروازها در حیطه اختیارات شهرستان و استان نیست و سازمان هواپیمایی کشوری تصمیم گیرنده است.

۲- اینکه پروازها در حال حاضر برای شهرستان یک پل ارتباطی است. بخشی از پشتیبانی و تدارکات کالا و لوازم مورد نیاز بهداشتی و پزشکی شهرستان از این طریق انجام میشود.

۳- پزشکان بیمارستان های لار، گراش ،اوز و خنج از این پروازها استفاده میکنند که در صورت ابطال پروازها ارتباط پزشکان ما با بیمارستان دچار مشکل میشود.

۴– خادمین شما در صنعت هواپیمایی تمام تلاششان بر این است که هواپیما و محیط های محل تردد مسافرین کاملاً تمیز و ایزوله نگه داشته شود. خوشبختانه با حضور نیروهای بهداشت و قرنطینه بهداشتی در مبادی ورودی و خروجی فرودگاه‌ها تمامی مسافرین که در این محدوده تردد می‌کنند طبق ضوابط وزارت بهداشت چک میشوند و قطعاً الان امن ترین و تمیز ترین راه سفر، هواپیما است و اگر همشهریان که در شهر های دیگر مثل تهران ساکن هستند بخواهند از طریق زمینی به لار مراجعه کنند بیشتر در معرض خطر هستند تا اینکه از طریق پرواز سفر کنند.و احتمال انتقال بیماری افزایش می یابد.

 

ابن مطلب مورد تایید و یا رد میلاد لارستان نبوده و صرفا جهت برخی روشنگری ها منتشر شده است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۹:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین