چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تولید روزانه 1000 ماسک توسط بانوان در لارستان

کانون فرهنگی و اجتماعی کمیسیون بانوان فرمانداری ویژه لارستان، روزانه یک هزار عدد ماسک تولید می کند. به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون…

کانون فرهنگی و اجتماعی کمیسیون بانوان فرمانداری ویژه لارستان، روزانه یک هزار عدد ماسک تولید می کند.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، از کانون فرهنگی و اجتماعی کمیسیون بانوان فرمانداری ویژه لارستان، محل تولید ماسک بازدید کرد.

در این بازدید فرماندار ویژه لارستان در سخنانی از بانوان شاغل در این کانون تقدیر و تشکر کرد و بر لزوم تولید هرچه بیشتر این محصول در این مقطع زمانی تاکید کرد.

حسنی افزود: در برهه كنوني وظيفه همه خدمت به خلق خدا و سلامت افراد جامعه است و در اين رابطه بزرگان بسيار تأكيد دارند كه خدمت به خلق، باعث ثواب‏هاي مضاعف و فراوان در كارنامه عمل مي‏شود.

وی بار دیگر با اشاره به شیوع ویروس کرونا در منطقه و لزوم جدی گرفتن آن، از مردم خواست تا اطلاع ثانوی از منازل خود خارج نشوند.

محمد کاظم چرخی مدیر عامل شرکت تولیدی پارس مهر نیز در سخنانی با بیان اینکه در این کانون که ۸ نفر از بانوان فعال در طرح مشاغل خانگی مشغول به کار می باشند، گفت: روزانه حدود ۱۰۰۰ ماسک در این کانون تولید می شود که تاکنون ۳۰۰۰ ماسک در برخی از روستاهای بخش صحرای باغ توزیع و تعدادی نیز به داروخانه های سطح شهر تحویل داده شده است.

در این بازدید احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، باقریه مشاور فرماندار در اموربانوان، دکتر یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و محسن زمانی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان، فرماندار ویژه لارستان را همراهی می کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین