جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

نوای انتظار در مساجد و حسینیه‌های جنوب فارس طنین‌انداز می‌شود

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از طنین‌انداز شدن زمزمه‌های انتظار به مناسبت ولادت با سعادت حضرت صاحب‌الزمان(عج) از مساجد و حسینیه‌های جنوب فارس خبر داد. به گزارش…

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از طنین‌انداز شدن زمزمه‌های انتظار به مناسبت ولادت با سعادت حضرت صاحب‌الزمان(عج) از مساجد و حسینیه‌های جنوب فارس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس، محمدابراهیم اخوت با بیان اینکه توجه به سبک زندگی اهل بیت(ع) به ویژه امام زمان(عج) باعث بهبود سطح زندگی جامعه می‌‌شود، گفت: جشن نیمه شعبان حرکت خوب و اعتقادی نوینی در جهت افزایش شادی و نشاط معنوی در سطح جامعه است و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای ترویج سیره عملی و فرهنگ علوی در جامعه مؤثر خواهد بود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: بر حسب ضرورت ناشی از وضعیت کنونی و تعطیلی اماکن مذهبی و عدم برگزاری تجمعات به دلیل شیوع ویروس کرونا، با امید شکست این ویروس منحوس و رفع بلا از سراسر گیتی به لطف الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج)، برنامه‌های عمومی میلاد با سعادت امام ‌زمان(عج) متناسب با شرایط کنونی کشور در سطح کانون‌های مساجد جنوب فارس برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: در این ایام و به‌صورت همزمان و یکدست، صوت و ادعیه و مولودی‌های مهدوی از مساجد و حسینیه‌های جنوب فارس و اماکن عمومی پخش می‌شود؛ نصب پرچم یا مهدی(عج) در سردر منازل، چراغانی و تزیین کوچه‌ها و معابر و توزیع بسته‌های غذایی از دیگر برنامه‌های اجرایی این ایام خواهد بود.

اخوت با بیان اینکه باید در جهت گسترش هرچه بهتر مفاهیم مهدوی و ایجاد نشاط و فضاسازی معنوی در سطح محلات با محوریت مسجد اقدام شود، تصریح کرد: امید است یاد و نام مولای غریبمان حضرت صاحب‌الزمان(عج) را در دل‌ها و فضای جامعه و خانواده‌ها بالنده و منتشر کنیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۶:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین