شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

انهدام باند سارقان با ۱۵ فقره سرقت در گراش

با تلاش مأموران انتظامی گراش اعضای باند ۴ نفره سارقان دستگیر و به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوص و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

با تلاش مأموران انتظامی گراش اعضای باند ۴ نفره سارقان دستگیر و به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوص و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد جواد اسلامی مهر فرمانده انتظامی گراش اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه کاره و موتورسیکلت در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی هدفمند و نامحسوس، ۴ نفر را در این خصوص شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ محمد جواد اسلامی مهر با بیان اینکه در این رابطه ۲ خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند، افزود: متهمان در تحقیقات تکمیلی تاکنون به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گراش با اشاره به اینکه مقادیر زیادی اموال سرقت شده از اعضای این باند کشف شده است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین