یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تعداد فوتی های ناشی از کرونا در فارس به 75 نفر رسید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی هزار و ۱۸۹ نمونه آزمایشگاهی طی ۲۴ ساعت گذشته و تشخیص ۹۵ مورد مثبت در استان فارس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی هزار و ۱۸۹ نمونه آزمایشگاهی طی ۲۴ ساعت گذشته و تشخیص ۹۵ مورد مثبت در استان فارس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرسول همتی با حضور در استودیو سلامت فارس و اعلام آخرین آمار مبتلایان در استان فارس، گفت: استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، ۳۱ هزار و ۴۳۲ نمونه آزمایشگاهی، بررسی شده است.

او آمار کنونی مبتلایان در استان فارس را سه هزار و ۵۴ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۷۰۶ نفر با بهبودی کامل، از مراکز درمانی ترخیص شده اند و هزار و ۷۰۸ نفر نیز به دلیل شرایط مساعد جسمی در قرنطینه خانگی هستند که سلامت آنان به طور منظم مورد پیگیری قرار می گیرد.

همتی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، متاسفانه ۴ موردی فوتی در اثر ابتلا به این بیماری گزارش شده است، ادامه داد: بر این اساس آمار مرگ و میر در استان، تاکنون ۷۵ مورد بوده است.

همتی توصیه کرد: اگر افرادی دارای نشانه های شبیه بیماری آنفلوآنزا، تب و لرز، سرفه و یا بدن درد هستند، می توانند ابتدا به پزشک خانواده مراجعه کرده و در صورت نیاز، پزشک خانواده فرد بیمار را به مراکز ۱۶ ساعته ارجاع می دهد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین