یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آغاز ساخت سالن چند منظوره خیرساز 1.2 میلیارد تومانی در ده میان صحرای باغ

  با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ساخت سالن چند منظوره فرهنگی ورزشی در روستای ده میان بخش صحرای باغ لارستان آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به…

 

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ساخت سالن چند منظوره فرهنگی ورزشی در روستای ده میان بخش صحرای باغ لارستان آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، احمد علمدار بخشدار صحرای باغ و جمعی از مسئولین، کلنگ احداث سالن چند منظوره فرهنگی ورزشی در روستای ده میان بخش صحرای باغ لارستان به زمین زده شد.

فرماندار ویژه لارستان در حاشیه کلنگ زنی این طرح، ضمن تقدیر و تشکر از خیرین بخش صحرای باغ در سخنانی تأکید کرد: مشارکت خیران در اجرای طرحهای عام المنفعه، اقدامی پسندیده و دارای برکات فردی و اجتماعی بسیاری است.

وی با اشاره به اینکه سالن چند منظوره روستای ده میان توسط یک خیری که نخواست نامش برده شود، احداث می شود، عنوان کرد: به طور قطع این قبیل اقدامات برکات خود را در مسائل اجتماعی و فرهنگی نشان خواهد داد.

حسنی احداث چنین طرح هایی را تجلی تعامل و هماهنگی میان دولت و مردم دانست و اظهار امیدواری کرد که دستگاه های خدمات رسان همچون برق، گاز، آب، بنیاد مسکن و غیره نیز در پاسخ به اقدامات مردم و خیران می بایست خدمات رسانی خود را دو چندان کنند و برای تسریع در اجرای چنین طرح هایی همکاری کامل نمایند تا زمینه ساز حضور و مساعدت مردم بیش از گذشته در پروژه‌های عمرانی فراهم گردد.

در ادامه احمد علمدار بخشدار صحرای باغ لارستان نیز در خصوص مشخصات فنی این طرح گفت : سالن چند منظوره فرهنگی ورزشی روستای ده میان قرار است با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال توسط خیر محلی در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع احداث شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین