جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

توقف ارسال گوشت مرغ از لارستان به خارج از استان فارس

مدیر جهاد کشاورزی لارستان گفت: مرغ‌های تولیدشده در لارستان علاوه بر مصرف در شهرستان به شهرهای بندرعباس، قشم، بوشهر، عسلویه، کنگان، لامرد، خنج، قیرو کارزین و غیره ارسال می‌شود که…

مدیر جهاد کشاورزی لارستان گفت: مرغ‌های تولیدشده در لارستان علاوه بر مصرف در شهرستان به شهرهای بندرعباس، قشم، بوشهر، عسلویه، کنگان، لامرد، خنج، قیرو کارزین و غیره ارسال می‌شود که از زمان شیوع ویروس کرونا ارسال به خارج از استان صورت نمی‌گیرد.

فرزاد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به اینکه در لارستان ۴۸ واحد مرغداری دارای فعال دارای پروانه بهره‌برداری وجود دارد، اظهار کرد: در سال گذشته ۴ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۳۸۱ قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های لارستان صورت گرفته است.

وی با اشاره به  تولید ۹ هزار و ۸۰۰ تُن گوشت مرغ در لارستان، بیان کرد: مرغ‌های تولیدی علاوه بر مصرف در لارستان به شهرهای بندرعباس، قشم، بوشهر، عسلویه، کنگان، لامرد، خنج، قیرو کارزین و غیره ارسال می‌شود که از زمان شیوع ویروس کرونا ارسال به خارج از استان صورت نمی‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی لارستان از فعالیت یک واحد کشتارگاه مرغ در شهرستان اوز خبر داد و تصریح کرد: میزان سرانه مصرف گوشت مرغ هر لارستانی در سال ۲۵ تا ۳۰ کیلوگرم است.

معاون سازمان جهاد کشاورزی فارس درباره پتانسیل‌های لارستان در زمینه‌هایی سرمایه‌گذاری در عرصه طیور، خاطرنشان کرد: در عرصه طیور در حال حاضر صدور مجوز واحد مرغ گوشتی و تخم‌گذار جدید ممنوع است اما در زمینه‌هایی مانند پرورش شترمرغ،  کبک، بلدرچین و مرغ بومی می‌توان فعالیت کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین