چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جدایی شبکه بهداشت خنج از دانشکده علوم پزشکی لارستان صحت ندارد

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: موضوع جدایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج از دانشکده علوم پزشکی لارستان صحت ندارد. دکتر محمدحسین کریمی در گفت و گو با خبرنگار…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: موضوع جدایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج از دانشکده علوم پزشکی لارستان صحت ندارد.

دکتر محمدحسین کریمی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان در زمینه حواشی ایجاد شده در خصوص شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج توسط کانال ها و صفحات مجازی در موضوعات مختلف پاسخ گفت.

دلیل تقاضای استعفا رئیس بیمارستان خنج ایجاد هجمه و حواشی بوده است

وی در زمینه شائبات مطرح شده درخصوص استعفای رئیس بیمارستان خنج، اظهار کرد: بدلیل فشار برخی رسانه ها در بزرگنمایی پاره ای از مشکلات و ایجاد هجمه و حواشی از سوی مخالفان در شهرستان خنج، رئیس بیمارستان این شهر تقاضای استعفا داشت که پس از بررسی موضوع و انجام رایزنی با این مسئول، وی راضی به ادامه فعالیت شد.

متخصص جراحی به صورت تمام وقت در بیمارستان خنج حضور دارد

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم وجود جراح عمومی در بیمارستان خنج، گفت: در توزیع متخصصین که در سال گذشته انجام شد، یک متخصص جراحی به این بیمارستان اختصاص یافت اما متأسفانه این متخصص به دلیل ترک محل کار، اخراج شد.

وی با اشاره به اینکه با همکاری مجمع خیرین سلامت برای ماههای اسفند و فروردین ماه به شکل تمام وقت متخصص جراحی در بیمارستان شهرستان خنج حضور داشته است، تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا در تمامی بیمارستانهای کشور و به تبع آن در لارستان و خنج خدمات پزشکی مثل جراحی کاهش داشته است.

کریمی با بیان اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه طی رایزنی با هیأت امناء بیمارستان خنج و همکاری دانشکده علوم پزشکی لارستان، مقرر شد تا زمان تأمین متخصص هزینه جراح به صورت مشارکتی پرداخت شود، ادامه داد: در حال حاضر پزشک متخصص جراح در بیمارستان خنج در حال خدمت رسانی است.

انتقاد از جوسازی مغرضانه و متعصبانه برخی رسانه ها

این مسئول با انتقاد از جوسازی برخی از رسانه های شهرستان خنج، این کار را مخالف رویه توسعه ای و خدمات رسانی به مردم شریف این خطه برشمرد و بیان کرد: نباید درخصوص سلامت مردم به شکل مغرضانه و متعصبانه قلم زد.

وی به اصحاب رسانه شهرستان خنج پیشنهاد داد در زمینه های بودجه، اختصاص پزشک و تجهیزات پزشکی به شهرستان خنج، مقایسه ای با سایر شهرهای همجوار خود که زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی فارس هستند، داشته باشند و خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک گزارش عملکردی از خدمات ارائه شده توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج ارائه می شود تا مردم شریف این شهرستان براساس عملکرد تصمیم بگیرند.

موضوع جدایی شبکه بهداشت خنج از دانشکده علوم پزشکی لارستان صحت ندارد

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان درباره بازگشت شبکه بهداشت و درمان خنج به زیر مجموعه علوم پزشکی فارس نیز، گفت: موضوع جدایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج از دانشکده علوم پزشکی لارستان صحت ندارد و فقط نامه ای از سوی شورای اسلامی شهرستان خنج درخصوص تأمین پزشک جراح زده شده است که آن نیز پاسخ داده شد.

آزمایش کرونا ۵ شهرستان در آزمایشگاه لارستان انجام می شود

کریمی با بیان اینکه آزمایشگاه تشخیص کرونا در لارستان از جمعه ۵ اردیبهشت ماه فعال شده و تاکنون تمام نمونه های بیماران در این آزمایشگاه مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد، افزود: نمونه آزمایش کرونا شهرستانهای لارستان، خنج، اوز، داراب و زرین دشت در این آزمایشگاه انجام می شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر علت افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ۴ بیمارستان زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان، اضافه کرد: این مهم می تواند دلائل مختلفی همچون استقرار آزمایشگاه در لار و پاسخ سریعتر به آزمایشات یا عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم به جهت شروع بکار مراکز تجاری و خدماتی طی یکی دو هفته اخیر اعلام کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “جدایی شبکه بهداشت خنج از دانشکده علوم پزشکی لارستان صحت ندارد”

  1. اوزی. کارمند. بیمارستان گفت:

    قرار بود به زودی. شبکه بهداشت. ودرمان. شهرستان. اوز. استقرار یابد. ولی. این. کار. توسط. دانشکده. علوم پزشکی. لارستان. تا کنون. عملی. نشده. است. لطفا. پاسخگو. باشید

  2. لارستانی کارمند شبکه گفت:

    به قرار اطلاع جدایی شبکه بهداشت ودرمان خنج از لارستان به صورت جدی مورد پیگیری خنجی هاست واز اوز هم خبر میرسد چنانچه هر چه زودتر شبکه بهداشت شهرستان ایجاد نشود از طریق مرکز استان پیگیری خواهد شد لذا مسولان علوم پزشکی در لار باید اقدامات جدی انجام دهند

  3. ناشناس گفت:

    دکتر کریمی که درنامه ای موافقت کرده با جدایی این شبکه و بازگشت ان به دانشگاه شیراز این مصاحبه با اون نامه مکتوب تناقض داره اقای سردبیر اگر نامه را ندارین براتون ارسال کنیم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین