یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

خرید جو کشاورزان لارستانی به قیمت تضمینی

سرپرست اداره تعاون روستایی لارستان از آغاز خرید تضمینی جو در شهرستان به قیمت هر کیلو ۱۶۳۰۰ ریال خبر داد . به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

سرپرست اداره تعاون روستایی لارستان از آغاز خرید تضمینی جو در شهرستان به قیمت هر کیلو ۱۶۳۰۰ ریال خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان، احمدرضا خسروپور در جلسه ای که در این معاونت تشکیل شد با اعلام شرایط و دستورالعمل خرید جو ابراز کرد : بر اساس مصوبات صورتجلسه این نشست ،خرید جو داخلی شهرستان از سیزدهم اردیبهشت ماه توسط اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی و با نظارت جهاد کشاورزی انجام می شود.

به گفته او جو تولیدی سال زراعی ۹۹-۹۸ ، فقط از کشاورزانی که اسامی آنها در سامانه پهنه بندی ثبت شده است ، تحویل گرفته می شود .

سرپرست اداره تعاون روستایی لارستان افزود : حداکثر افت مفید، غیرمفید و رطوبت قابل قبول محصول به ترتیب پنج، سه و ۱۴ درصد است .

خسروپور در پایان با اعلام آمادگی تعاون روستایی لارستان به منظور دریافت جو کشاورزان تاکید کرد: کشاورزان در زمان تحویل محصول بایستی کارت ملی ، شماره حساب و شماره تماس خود را به همراه داشته باشند .

این جلسه با حضور طوفان خائفی ؛ معاون بازرگانی اتحادیه تعاون روستایی استان فارس ، نصیر کاظمی ؛ رئیس اداره تامین و توزیع نهاده ها و محمد جواد زارع مهذبیه کارشناس IT پشتیبانی امور دام استان فارس، اسماعیل فضایلی ؛ معاون و غلامرضا صدیقی مسئول اداره بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی لارستان و محمد خواجوی ؛ مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان تشکیل شد .

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین