یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

شناسایی 54 مورد جدید ابتلا به کرونا در فارس/موارد فوتی 91 نفر

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بررسی هزار و ۴۲۷ نمونه جدید در آزمایشگاه های تشخیصی استان فارس و شناسایی ۵۴ مورد جدید خبر داد. به گزارش میلاد لارستان…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بررسی هزار و ۴۲۷ نمونه جدید در آزمایشگاه های تشخیصی استان فارس و شناسایی ۵۴ مورد جدید خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالرسول همتی با اعلام این خبر اظهارداشت: با شناسایی افراد جدید، آمار مبتلایان در استان به سه هزار و ۸۴۶ بیمار افزایش یافت.

وی همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را نیز سه هزار و ۳۶۶ نفر اعلام کرد.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه، طی روز گذشته تاکنون، چهار نفر از مبتلایان، شامل دو سالمند و دو بیمار با علایم زمینه ای جان خود را از دست داده اند که بر این اساس، آمار موارد فوتی ناشی از کروناویروس در فارس به ۹۱ نفر می رسد.

همتی با تفکیک موارد ابتلای روز گذشته تاکنون در استان، بیشترین آمار را مربوط به شیراز با ۲۸ مورد اعلام کرد و گفت: مرودشت با هشت مورد؛ قیروکارزین با دو مورد؛ آباده، اقلیو و استهبان هرکدام با یک مورد، در ردیف های بعدی جای گرفته و دیگر موارد ابتلا نیز مربوط به دیگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان بوده است.

وی با اعلام وضعیت شهرستان های استان فارس در زمینه ابتلا به کووید ۱۹ از سوی ستاد مرکزی کرونا گفت: شیراز؛ جهرم؛ فسا؛ لار؛ گراش؛ مرودشت؛ کازرون؛ استهبان و سرچهان دارای وضعیت زرد و دیگر شهرستان های استان در وضعیت سفید هستند.

معاون بهداشت دانشگاه تاکید کرد: اعلام وضعیت سفید در برخی شهرستان ها به منزله رعایت نکردن موازین بهداشتی نیست، چرا که شرایط به صورت هفتگی می تواند متغیر باشد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۵:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین