شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

فرماندار لارستان خواستار تقویت زیرساخت ستاد فرماندهی انتظامی لارستان شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: در راستای ارتقا سطح شاخص های امنیت اجتماعی منطقه لارستان بزرگ، خواستار تأمین اعتبار و تقویت زیرساخت های کلانتری ها و ستاد فرماندهی…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: در راستای ارتقا سطح شاخص های امنیت اجتماعی منطقه لارستان بزرگ، خواستار تأمین اعتبار و تقویت زیرساخت های کلانتری ها و ستاد فرماندهی انتظامی لارستان هستیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در دیدار با فرماندهی انتظامی استان فارس در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی فرماندهان، افسران و سربازان شجاع نیروی انتظامی استان و شهرستان در سخنانی با بیان اینکه خدا را شکر در این منطقه، وجود نیروهای انسانی با فرهنگ، خدا محور و نوع دوستی است که در همه عرصه‌ها ورود می‌کنند و نام و نشان لارستان بزرگ را در کشور پرآوازه کرده اند و بایستی به چنین مردم با اصالتی بالید که چنین انسانهای نیکوکار، خیر اندیش، با خدا و با فرهنگ پرورش داده اند، اظهار داشت: خیرین لارستانی در تمامی عرصه های مختلف آموزشی، مذهبی، درمانی، عمرانی، زیر بنایی و غیره اقدام کرده اند و اخیراً نیز در عرصه امنیتی و انتظامی نیز وارد شده اند و در پروژه‌های مختلف کمک نیروی انتظامی بوده اند.

وی ادامه داد: در این خصوص برنامه هایی در شهرستان ایجاد شد و نیازسنجی متناسب به عمل آمد و با فعالیتی که خیرین ارائه می دهند، می‌بینیم که در عرصه انتظامی و امنیتی نیز خدمات خوبی توسط خیران محلی رقم خورده است.

رییس شورای تامین شهرستان لارستان با اشاره به اینکه قانون مداری و اخلاق مداری از مواردی است که زمینه ساز امنیت پایدار در جامعه هستند، اظهار کرد: اگر امنیت و انضباط اجتماعی نباشد، قطعا آرامش در جامعه از بین می رود و نمی توان فعالیت و کارهای اجرایی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و غیره کرد.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: لارستان با توجه به وسعت، گستردگی و پراکندگی روستاها و ترکیب جمعیتی و فاصله زیادی که تا مرکز استان دارد، کلیه اقدامات و فعالیت ها در شهرستان هزینه بر شده است که می‌طلبد فرماندهی انتظامی استان این شاخص ها را به عنوان یک ضریب اختصاصی، جهت تأمین اعتباراتات بیشتر، تامین نیروی انسانی و خودرو و غیره مد نظر قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه خدا را شکر امنیت در شهرستان بزرگ لارستان با کمک مردم و به خصوص همدلی و هماهنگی اعضا شورای تامین شهرستان، امنیت قابل قبولی در این منطقه حکمفرماست، افزود: این مهم بخاطر این است که رویکردمان نسبت به مسائل شهرستان، یک رویکردی کاملا اجتماعی است که هم هزینه برای نیروهای انتظامی و امنیتی کمتر باشد، و هم مردم آسیب نبینند.

حسنی با اشاره به هماهنگی و همدلی موجود در بین اعضا شورای تامین شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه شهرستان لارستان در شاخصه های انتظامی جز برترین شهرستان های استان است.

معاون استاندار فارس در پایان خاطر نشان ساخت: به لحاظ وضعیت فرهنگی شهرستان، این منطقه مثل دیگر مناطق کشور، آنچنان مسائل امنیتی همچون درگیری، سرقت، قتل، نزاع دسته جمعی و غیره ندارد، اما مردم مذهبی و با فرهنگ این خطه نیز انتظار دارند متناسب با آن غنای فرهنگی و مذهبی که در شهرستان حاکم است، نیروی انتظامی هم متناسب با آنها فعالیت کند، که تاکنون نیز چنین بوده و نیروی انتظامی با اخلاق خوب و مناسب با مردم با فرهنگ منطقه لارستان برخورد کرده است و فرماندهی انتظامی استان نیز بایستی مجموعه انتظامی شهرستان را یاری و کمک کند.

در ادامه سردار حبیبی فرماندهی انتظامی استان فارس نیز به ایراد سخن پرداخت.

پیش از این نیز علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز، سرهنگ امجدی فرماندهی انتظامی لارستان، جمعی از خیرین و محمدرضا نراقی به نمایندگی از اتاق اصناف شهرستان مسائل و مشکلات شهرستان را در حوزه انتظامی بیان کردند.

فرماندار ویژه لارستان و فرماندهی انتظامی استان فارس در ادامه از بخش‌های مختلف فرماندهی انتظامی لارستان بازدید و با افسران و کادر انتظامی دیدار و گفتگو کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۵:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین