شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح ساختمان اداری ستاد فرماندهی انتظامی گراش

ساختمان اداری ستاد فرماندهی انتظامی گراش افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از گراش‌نیوز، ساختمان اداری ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان گراش با حضور محمود طاهرزاده فرماندار گراش، سردار…

ساختمان اداری ستاد فرماندهی انتظامی گراش افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از گراش‌نیوز، ساختمان اداری ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان گراش با حضور محمود طاهرزاده فرماندار گراش، سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی فرمانده فراجا استان فارس، اعضای شورای تامین و جمعی از خیرین امنیت ساز شهرستان افتتاح شد.

ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان گراش در زمینی به مساحت ۶ هزار ۲۳۴ متر مربع با زیربنای ۱۷۰۰ متر مربع در دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمک های خیرین و مشارکت دولت ساخته شده است.

این ساختمان شامل فضای اداری، سالن کنفرانس، نمازخانه، دژبانی، جایگاه صبگاه مشترک و سرویس بهداشتی می‌باشد.

فرماندار گراش در آیین افتتاح این پروژه با بیان اینکه دشمن امنیت کشور را نشانه گرفته است، اظهار داشت: امنیت اصل مهمی است و یک پیش‌نیاز اساسی برای پیشرفت و تعالی جامعه تلقی می‌شود.

محمود طاهرزاده با اشاره به توطئه دشمنان در حوزه امنیت و ایجاد ناامنی در کشور، گفت: دشمن بعد از ناکامی در جنگ سخت و نرم علیه ایران اکنون به جنگ ترکیبی روی آورده که آمیخته‌ای از اقدامات مختلف است.

وی با بیان اینکه خیرین امنیت ساز، سهم عمده‌ای در حفظ و تقویت امنیت جامعه دارند، اظهار داشت: خیرین امنیت‌ساز بازوان توانمند فراجا برای توسعه و پایداری امنیت در جامعه هستند.

فرماندار گراش با تاکید بر اینکه امنیت پایدار توسعه همه جانبه را به دنبال خواهد داشت، گفت: هر چه در راستای تامین امنیت، حفظ و ثبات آن در جامعه گام‌ بر داریم و با قدرت بیشتری حرکت کنیم می‌توانیم تهدیدات بیشتری را خنثی کنیم.

محمود طاهرزاده با بیان اینکه گراش یکی از شهرستان‌های امن استان فارس است، افزود: برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان حاصل تلاش مجاهدانه و خالصانه اعضای شورای تامین، نیروهای انتظامی، نظامی، امنیتی و بسیج بوده است.

فرماندار گراش با اشاره به اقدامات دولت در حوزه امنیت گرفت: دولت سیزدهم برای ایجاد امنیت پایدار در جامعه تلاش مضاعف دارد.

وی با اشاره به مشارکت خوب خیرین در رفع کمبودها و نواقص موجود در حوزه های مختلف شهرستان، گفت: استفاده از ظرفیت خیرین برای توسعه شهرستان ضرورت دارد و خیرین و نیک اندیشان گراشی در همه حوزه ها پیش قدم هستند.

فرماندار گراش از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی فرمانده و کارکنان خدوم نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جای‌جای شهرستان قدردانی کرد و افزود: نیروی انتظامی در این ناآرامی‌های اخیر مظلوم واقع شد.

وی خواستار راه اندازی کلانتری دوم در شهر گراش شد و افزود: کمبود امکانات و تجهیزات، اختصاص خودرو و توسعه زیرساخت‌های حوزه امنیت در شهرستان نیازمند نگاه ویژه است که می‌طلبد فرماندهی محترم فراجا استان در این خصوص مساعدت کند.

نماینده دولت سیزدهم در گراش حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مظهر اعتماد به نظام دانست و از حضور گسترده و باشکوه مردم شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تشکر کرد.

سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی فرمانده فراجا استان فارس در این مراسم با بیان اینکه نیروی انتظامی خدمت به مردم را افتخار می داند، تصریح کرد: خدمت بی منت و رضایتمندی مردم از افتخارات و دستاوردهای ارزشمند نیروی انتظامی است و هیچ فضیلتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

وی گفت: مجموعه نیروی انتظامی با همکاری اعضای شورای تامین تلاش می‌کند تا آسیب ها را در جامعه کاهش دهد و آرامش و امنیت را برای مردم به آرمغان آورد.

فرمانده فراجا استان فارس با اشاره به اینکه خیرین امنیت ساز دارایی خود را برای ارتقاء امنیت جامعه سرمایه گذاری می‌کنند، افزود: خیرین امنیت‌ساز در واقع نمادی از مشارکت مردم در توسعه امنیت هستند.

سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه های دشمنان را خنثی کرد، اضافه کرد: دشمن با تمام قواه از زمانی که یک پدیده به عنوان انقلاب اسلامی شکل گرفت به میدان آمده است و تلاش می‌کند تا این پدیده را از مسیر توسعه و پیشرفت خارج کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از مردم شکست خورده و از حضور آنها در صحنه وحشت دارد، خاطر نشان ساخت: تحرکات اخیر دشمن علیه نظام و ارزش‌های اسلامی بیانگر به بن بست رسیدن آنهاست.

سردار حبیبی فرمانده فراجا استان فارس همچنین نسبت به بکارگیری و استخدام نیروی پلیس زن در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان گراش قول مساعدت داد.

کرامت کریمی فرمانده انتظامی گراش با تشریح موقعیت جغرافیایی و اجتماعی این شهرستان از مشارکت خوب مردم و همراهی با پلیس تقدیر کرد.

وی همچنین از مشارکت خیرین امنیت ساز در ساخت ساختمان اداری ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان نیز تقدیر کرد.

محمد نام آور به عنوان نماینده خیرین امنیت ساز در این مراسم به پاس تجلیل از خیرین و نیک اندیشان امنیت ساز از فرمانده فراجا استان فارس خواست نسبت به استخدام و به کارگیری نیروی پلیس زن مساعدت کند.

در پایان این مراسم از تعدادی از خیرین امنیت ساز گراش با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین