جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

دیدار فرمانده انتظامی با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

بمناسبت هفته دولت؛ فرماندهی و جمعی از افسران انتظامی شهرستان با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری…

بمناسبت هفته دولت؛ فرماندهی و جمعی از افسران انتظامی شهرستان با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ سرهنگ امجدی فرماندهی انتظامی شهرستان لارستان به همراه جمعی از افسران انتظامی این شهرستان با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند.

سرهنگ امجدی فرماندهی انتظامی شهرستان در ابتدای این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، به ارائه گزارشی از جایگاه شهرستان در استان از نظر مباحث انتظامی و امنیتی پرداخت و گفت: مردم با هوشیاری و درایت در فراهم کردن نظم و امنیت سهم به سزایی دارند و حفظ و ارتقاء این امنیت بر عهده نیروی انتظامی است.

وی افزود: همکاری فرمانداری و همه ادارات و نهادها با فرماندهی انتظامی شهرستان خوب و ثمر بخش بوده و با حمایت مجموعه شورای تامین، پرسنل این فرماندهی تمام تلاش خود را برای برقرای نظم و امنیت در شهرستان به کارگرفته اند.

فرماندار ویژه لارستان نیز در ادامه این دیدار، امنیت و ثبات ایران اسلامی را از برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح دانست و گفت: زمانی که مردم به پلیس اعتماد داشته باشند و فاصله ای میان مردم و نیروی انتظامی وجود نداشته باشد، بحث نظم و امنیت که اجتماع محور و مشارکت پذیر است، ارتقاء یافته و از آسیب های اجتماعی جامعه کاسته خواهد شد.

حسنی نیروی انتظامی را بخش جدایی ناپذیر از مجموعه دولت در ایجاد نظم و امنیت اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: اتکاء به حمایت مردم لازمه دستیابی به اهداف و رسیدن به قله های متعالی و پیشرفت است که الحمدالله این حمایت در کشور و بالخص در شهرستان لارستان ملموس است.

نماینده عالی دولت در لارستان اذعان کرد: شهیدان رجایی و باهنر از فرصت خدمتگزاری به مردم به شایستگی بهره بردند، باشد که ما نیز با تاسی به این دو اسوه شهادت، ایمان و خدمت خالصانه و با الهام از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و پشتوانه عظیم مردمی، با مغتنم شمردن فرصت خدمت، با عزمی راسخ در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رفاه و سربلندی مردم تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در بیشتر مراسم حضوری فعال و چشمگیری دارند؛ اخلاق محوری را لازمه اعمال قانون دانست و تاکید کرد: هنر ما این است که در عین اعمال قانون، رضایتمندی مردم را هم ایجاد کنیم.

معاون استاندار فارس افزود: وظیفه نیروی انتظامی، وظیفه ای سنگین و در عین حال حساس و ظریف است که از جهتی باید نظم و امنیت جامعه را فراهم کند و از طرف دیگر روان سازی امر ترافیک را با کنترل و نظارت مستمر بصورت شبانه روزی ایجاد و از طرفی دیگر تذکر و اعمال قانون نمایند.

حسنی ادامه داد: طبیعی است در چنین وضعیتی هنر پلیس با درایت و مقتدر این است که در عین تذکر و برخورد با متخلفین بتواند از ایجاد نارضایتی هایی هم که مردم دارند، جلوگیری نماید و این امر مهم میسر نخواهد شد مگر اینکه اخلاق حسنه و رفتار نیکو را با سعه صدر سر لوحه اقدامات خود و اخلاق محوری را لازمه اعمال قانون قرار دهیم.

ف ۱۱

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین