یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اختیاری شدن پزشک خانواده در فارس

مردم می‌توانند از اول خرداد از پزشک خانواده خارج شوند. به گزارش میلاد لارستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فارس در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت:…

مردم می‌توانند از اول خرداد از پزشک خانواده خارج شوند.

به گزارش میلاد لارستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فارس در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت: از ابتدای خردادماه مردم می‌توانند از برنامه پزشک خانواده خارج شوند.

همتی با بیان اینکه یکی از مزایای پزشک خانواده کاهش پول خارج شده از جیب مردم بود افزود: در صورت خروج مردم از این طرح، بیماران باید مانند قبل از اجرای طرح پزشک خانواده، ۳۰ درصد هزینه معاینه را بپردازند در حالی که در شرایط فعلی با پزشک خانواده نیازی به پرداخت هزینه نیست.

وی گفت: پزشکان نیز می‌توانند در صورت علاقه از این طرح خارج شوند یا طبق دستورالعمل‌ها در برنامه پزشک خانواده ادامه کار دهد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت:پزشکان خانواده‌ای که تمایل دارند در برنامه پزشک خانواده به فعالیت خود ادامه دهند، باید ضوابط دانشگاه را اجرا کنند و پزشکان خانواده‌ای که مایل به خروج از برنامه هستند می‌توانند با همان تعرفه ۳۰ به ۷۰ به مردم در مطب‌های خود خدمات ارایه دهند.

معاون بهداشت دانشگاه از پیگیری کامل دانشگاه برای رفع چالش‌های موجود در حوزه پزشکان خانواده و مراقبان سلامت به ویژه موضوع پرداختی‌ها به صورت سرانه خبر داد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی فارس افزود: طرح پزشک خانواده از سال ١٣٩١ با همکاری هزار و دویست پزشک عمومی در استان آغاز شد و بیمه شدگان تامین اجتماعی و بیمه سلامت زیرمجموعه آن قرار گرفتند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین