سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

62 مورد جدید به آمار کرونایی های فارس افزوده شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پرشکی شیراز از شناسایی ۶۲ مورد جدید و افزایش مبتلایان کرونا در استان فارس به ۴ هزار و ۲۳۳ نفر خبر داد. به گزارش میلاد لارستان…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پرشکی شیراز از شناسایی ۶۲ مورد جدید و افزایش مبتلایان کرونا در استان فارس به ۴ هزار و ۲۳۳ نفر خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پرشکی شیراز با حضور در استودیو سلامت دانشگاه با اشاره به بررسی هزار و ۹۵۱ نمونه در آزمایشگاه‌های تشخیصی کروناویروس در استان طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: از این تعداد، ۶۲ مورد مثبت اعلام شده است.

او اظهار کرد: با شناسایی موارد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مبتلایان در استان فارس به ۴ هزار و ۲۳۳ مورد رسیده است.

عبدالرسول همتی ادامه داد: از مجموع ۶۲ مورد جدید شناسایی شده طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰ مورد مربوط به شیراز، ۴ مورد کوار، ۳ مورد زرین دشت، آباده و زرقان هر کدام یک مورد و مابقی آمار نیز مربوط به دیگر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان فارس بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پرشکی شیراز بیان کرد: در ۴ روز گذشته مورد فوتی به علت ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است و مجموع جانباختگان بر اثر بیماری کووید ۱۹ در استان، ۹۸ نفر است.

همتی مجموع بهبودیافتگان از بیمارستان‌ها و ایزوله خانگی در استان فارس را نیز ۳ هزار و ۶۶۲ نفر اعلام کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: یررسی‌ها نشان داده که استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل، شست و شوی مرتب دست ها، پرهیز از تردد‌های غیرضروری و رعایت فاصله در روابط اجتماعی، در جلوگیری از گسترش بیماری کووید۱۹ موثر است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۵:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین