سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 34

انتقاد از تردد و توقف تریلرهای حمل سوخت در شهر لار و پاسخ رئیس شرکت نفت لارستان

از تردد و توقف خطرناک تریلرهای حمل سوخت در لار جلوگیری شود. به گزارش میلاد لارستان بارها و بطور مکرر دیده ایم که تریلرهای حامل مواد سوختی همچون نفت، گازوییل،…

از تردد و توقف خطرناک تریلرهای حمل سوخت در لار جلوگیری شود.

به گزارش میلاد لارستان بارها و بطور مکرر دیده ایم که تریلرهای حامل مواد سوختی همچون نفت، گازوییل، بنزین و سایر فرآورده های نفتی به راحتی در شهر لار تردد می کنند.

تردد این خودروهای سنگین در شهر می تواند برای شهروندان پیاده و خودروهای سبک بسیار خطرناک باشد و منجر به تصادف ناگوار و در پی آن ضررهای مالی و جانی شود.

علاوه بر تردد این خودروهای سنگین، متاسفانه با گذری میدانی در سطح شهر به ویژه شب هنگام، مشاهده می شود که این خودروها در اطراف مناطق مسکونی به بخصوص در نقاط پرتراکم جمعیتی شهر مانند مسکن مهر توقف دارند.

شوربختانه طی چند سال اخیر بطور متعدد شاهد حوادث ناگوار و تلخ در سطح شهر و جاده های مواصلاتی لارستان بوده ایم که از جمله آن ترکیدن چند مورد تانکر در شهر لار، واژگونی خودروهای مواد سوختنی در محورهای منتهی به لارستان می توان نام برد.

دردناک ترین اتفاق در این زمینه، مربوط به برخورد خودروی تانکر حمل بنزین با تریلر حمل سیمان در بلوار سیدعبدالحسین لاری(ره) شهر لار بود که متاسفانه منجر به فوت راننده شد.

در همین راستا و به جهت جلوگیری از وقوع وقایع غم انگیز، می بایست تدابیر لازم از سوی مسوولان شرکت نفت، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، اداره حمل و نقل لارستان و غیره به منظور پیشگیری از تردد و توقف تریلرهای حمل سوخت همچون تعبیه مکانی در خارج از شهر برای این نوع خودروها اندیشیده شود.

در این زمینه خبرنگار میلاد لارستان موضوع را با حسنیان رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی لارستان در میان گذاشت.

وی در این خصوص با اشاره به اینکه تردد نفتکش در سطح شهر در اغلب موارد جهت سوخت رسانی به جایگاههاست، گفت: تامین سوخت ۴ شهرستان لارستان، گراش، خنج، اوز توسط نفت کشهای سوخت رسان که اغلب ساکن شهر لار هستند، انجام می شود.

رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی لارستان با اشاره به اینکه سکونت این نفتکش داران در شهر لار موجب شده تا تردد آنها در شهر به چشم بیاید، افزود: جایگاههای سوخت در تمام شبانه روز و در همه ایام سال فعال هستند که در نتیجه باید روند تامین سوخت به آنها نیز به طور مستمر توسط همین نفتکشها انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه پیمانکاران حمل فرآورده های نفتی نیز موظف اند با تامین پارکینگ مناسب نسبت به پارک نفتکشهای خالی خود در این پارکینگ های خارج از شهر اقدام کنند، اضافه کرد: نظارت بر پارک وسایل نقلیه در مکان های غیرمجاز وظیفه شرکت نفت نیست و این شرکت وظیفه تامین سوخت را برعهده دارد.

در این باره حق پاسخگویی برای هر یک از نهادهای نظارتی، خدماتی و انتظامی، محفوظ است و میلاد لارستان اماده درج جوابیه است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین