چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افزایش ظرفیت پست برق بلغان

 طرح افزایش ظرفیت پست بلغان در جنوب فارس به منظور رفع مشکل افت ولتاژ در شهرستان‌های لارستان و اوز، تامین برق روستاها و چاه‌های کشاورزی کلید خورد. به‌گزارش میلاد لارستان…

 طرح افزایش ظرفیت پست بلغان در جنوب فارس به منظور رفع مشکل افت ولتاژ در شهرستان‌های لارستان و اوز، تامین برق روستاها و چاه‌های کشاورزی کلید خورد.

به‌گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “غلامعباس رنجبر” سرپرست طرح پست‌های فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای استان فارس در این زمینه گفت: طرح یاد شده با بهره گیری از یک دستگاه ترانسفورماتور ۴۰ مگاولت آمپر با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی اضافه کرد: این اقدام تاثیر بسزایی در تامین برق چاه‌های کشاورزی به ویژه در مناطق روستایی جویم واوز و همچنین تامین برق روستاها خواهد داشت.

سرپرست طرح پست های فوق توزیع شرکت برق منطقه ای استان فارس با بیان اینکه تامین برق چاه‌های کشاورزی یک ضرورت انکار ناپذیر در راستای کاهش مصرف سوخت های فسیلی و حفاظت از محیط زیست و همچنین کاهش هزینه‌های تولید در حوزه کشاورزی است، افزود: طرح کاهش مصرف گازوئیل در چاه‌های کشاورزی یکی از طرح‌های اقتصادی، مقرون به صرفه و بنیادی است است که با تلاش نیروهای متخصص در شرکت‌های برق و تعامل با سازمان‌های دیگر اکنون به ثمر نشسته است.

وی افزود: امیدواریم درایام تابستان پیش رو با مدیریت مصرف انرژی برق توسط همه شهروندان، سال خوبی را از لحاظ دسترسی به انرژی برق تجربه کنیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین