جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 19 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

گشایش های جدید برای واگذاری اراضی در شهر دهکویه لارستان

نشست مشترک مدیر بنیاد مسکن لارستان با شهردار دهکویه لارستان پیرامون  بررسی مشکلات واگذاری زمین در شهر مزبور برگزار شد، مهندس ناصر زائری در این نشست خواستار ایجاد گشایش های…

نشست مشترک مدیر بنیاد مسکن لارستان با شهردار دهکویه لارستان پیرامون  بررسی مشکلات واگذاری زمین در شهر مزبور برگزار شد، مهندس ناصر زائری در این نشست خواستار ایجاد گشایش های جدید برای تامین زمین مورد نیاز مسکن زوج های جوان و متقاضیان شد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، این نشست با حضور علی اسکندری شهردار و جمعی از اعضاء شورای اسلامی شهر جدید دهکویه لارستان، در محل دفتر مدیریت بنیاد مسکن لارستان تشکیل شد.

زائری با بیان اینکه تامین زمین مورد نیاز برای توسعه شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستاها از جمله کارکردهای اصلی بنیاد مسکن است افزود: در سالهای گذشته شاهد شتاب بخشی این موارد در شهرستان لارستان بوده ایم که بیش از شاخص متوسط استان فارس رشد به دست آمده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان در ادامه   با گرامیداشت سال جهش تولید عملکرد سال گذشته دراین شهرستان را تشریح کرد و بیان داشت: بنیاد مسکن همگام با مشارکت های مردمی در جهت توسعه روستایی و محرومیت زدایی می کوشد.

مهندس ناصر زائری با اشاره به تحولات به وجود آمده ناشی از توسعه روستایی در مناطق روستایی این شهرستان افزود: هر چند در سالهای گذشته حجم فعالیت های توسعه در مناطق روستایی بالا بوده است اما حجم محرومیت ها نیز در این مناطق بالا است و می طلبد تا در سال جهش تولید توسعه روستایی در این شهرستان شتاب بیشتری گیرد .

مهندس زائری با بیان برخی از فعالیت های توسعه در شهرستان لارستان در سال گذشته یاد آور شد : در حوزه واگذاری زمین دراین شهرستان ۵۳ هکتار زمین تملک و ۳۰۰ قطعه به متقاضیان واگذار شده است .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان گفت: در سالی که گذشت بنیاد مسکن با صدور ۷۳۰ فقره پروانه ساخت روستایی در جهت توسعه روستایی گام های قابل توجه برداشته است.

کارشناسان و مسوولان در این نشست ؛ در خصوص مسائل توسعه در شهر دهکویه نقطه نظرات کارشناسی و راهنمایی های لازم را ارائه کردند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین