شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

احداث 4 بخش جدید در بیمارستان بیرم

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سفر به بخش بیرم، از بخش های مختلف بیمارستان حضرت علی اصغر علیه السلام این شهر بازدید و در جریان احداث ۴ بخش…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سفر به بخش بیرم، از بخش های مختلف بیمارستان حضرت علی اصغر علیه السلام این شهر بازدید و در جریان احداث ۴ بخش nicu، icu، CCU و ldr قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در حاشیه این بازدید در سخنانی از زحمات و تلاش‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان که در جریان مبارزه با شیوع گسترده ویروس کرونا خط مقدم بودند؛ تقدیر و تشکر کرد و افزود: اگر در مبارزه با ویروس کرونا ایثار و از خودگذشتگی پرستاران و کادر درمانی نبود، امروز کشور ما هم شرایط خوبی از نظر آمار جان‌باختگان نداشت.

وی خاطرنشان کرد: ویروس کرونا امتحان سخت بشریت بود، به طوری‌که علم بشر را ناتوان و چنان بحرانی در جهان به وجود آورد که کرونا اولویت اول کشورها شد و اقتصاد، سیاست و دیگر مسائل در اولویت‌های دیگر قرار گرفت.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: این موضوع نشان دادکه دیدگاه های صرفا منفعت طلبانه و مبتنی بر ابزارهای مادی در مقابل بسیاری از حوادث طبیعی و بلایا ناتوان از جوابگویی هستند که نمونه عینی آن آسیب پذیری و میزان مرگ و میر بالای کشورهای پیشرفته و برخوردار از تکنولوژی روز می باشد.

فرماندار ویژه لارستان روحیه ایثار، همبستگی فرهنگی و اعتقادات معنوی و نوعدوستی مثال زدنی مردم منطقه را از جمله ابزارهای تاثیرگذار در مدیریت بحرانها دانست وهمدلی و همراهی مردم و مسولان را عامل موفقیت و آن را نمونه دیگری از ایثار، فداکاری و همبستگی بیان نمود که در طراز ۸ سال دفاع مقدس قابل توصیف است.

نماینده عالی دولت در لارستان در ادامه از طرح های در حال احداث بیمارستان بیرم همچون بخش های nicu، ICU، CCU و ldr بازدید کرد.

گفتنی است بخش های nicu، ICU، CCU بیمارستان بیرم ۱۸۰۰ متر مربع زیربنا دارد که توسط خیرین و بخش ldr (زایشگاه) با زیربنای ۶۰۰ متر مربع توسط دولت در حال احداث است.

گفتنی است در این بازدید همچنین احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، روح الله بامداد بخشدار، حجت الاسلام والمسلمین زندوی امام جمعه بیرم، دکتر شمسایی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان و اعضا شورای اسلامی شهر و بخش بیرم حضور داشتند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین