سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برداشت 95هزارتن گندم لارستان،‌ تولید شهرستان 23%‌افزایش یافت

بیش از ۹۵ هزارتن گندم در لارستان برداشت شد. مسئول اداره بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی لارستان گفت: برداشت گندم از سطح ۱۸ هزار و ۶۵۰ هکتار مزارع آبی و حدود…

بیش از ۹۵ هزارتن گندم در لارستان برداشت شد. مسئول اداره بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی لارستان گفت: برداشت گندم از سطح ۱۸ هزار و ۶۵۰ هکتار مزارع آبی و حدود ۱۰ هزار هکتار مزارع دیم این شهرستان به پایان رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی لارستان علی سعیدی نژاد افزود: تولید گندم این شهرستان ۹۵ هزار و ۵۰۰ تن بوده که ۷۶ هزار و ۵۰۰ تن آن به صورت مازاد بر مصرف کشاورزان تحویل مراکز خرید شده است. وی با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی تولید این محصول نسبت به پارسال گفت: با توجه به شرایط جوی سال زراعی جاری برداشت از صد درصد سطوح کشت شده مزارع دیم شهرستان انجام شد و میانگین عملکرد در مزارع آبی و دیم به ترتیب ۴ و ۲ دهم و یک و ۷ دهم تن در هکتار بود.

مسئول اداره بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی لارستان تعداد کمباین‌های سبک و سنگین فعال در برداشت را صد دستگاه اعلام کرد و گفت: در سال زراعی جاری ظرفیت سیلوی ۴۰ هزار تنی منصورآباد این شهرستان تقریبا یک هفته مانده به پایان برداشت تکمیل شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین