چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

دیدار مدیران شهری لار با رییس دادگستری لارستان به مناسبت هفته قوه قضائیه

به مناسبت هفته قوه قضائیه، مدیران شهری لار با سید ابراهیم مرتضوی رییس دادگستری لارستان و مجموعه دادستانی شهرستان دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

به مناسبت هفته قوه قضائیه، مدیران شهری لار با سید ابراهیم مرتضوی رییس دادگستری لارستان و مجموعه دادستانی شهرستان دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ در این دیدار، سید عبدالمهدی میرپور رییس شورای اسلامی شهر لار ضمن تبریک هفته ی قوه قضاییه و گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، بر همدلی و وحدت، تعامل و همکاری هر چه بهتر میان مدیریت شهری و دادگستری و دادستانی تاکید کرد.

رییس شورای اسلامی شهر لار در بخشی از سخنان خود به برنامه های فرهنگی و مبلمان شهری اشاره نمود و افزود: مجموعه شهرداری و شورا تمام توان خود را در راستای اجرای برنامه های خوب فرهنگی و مبلمان شهری مناسب به کار گرفته تا بتواند با استفاده از این دو مقوله مهم در کاهش جرم نقش بسزایی داشته باشد.

میرپور تصریح کرد: مجموعه شهرداری و شورا در تمام بخش‌ها همگام با دادگستری و دادستانی بوده و همت خود را برای حل و فصل معضلات این شهر به کار خواهد بست.

در ادامه این دیدار محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار هم با اشاره به اینکه قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده ای در حراست از آرمانهای اصیل اسلامی و ارزشهای والای انقلاب شکوهمند دارد، گفت: صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان از رسالتهای مهم دستگاه قضایی است.

شهردار لار افزود: یقینا کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق، خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد؛ چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

رییس دادگستری لارستان هم در این دیدار، تعامل مجموعه شهرداری لار با دستگاه قضا را مثال زدنی دانست و افزود: با توکل به خدای متعال و همکاری هر چه بهتر نهادهای مرتبط، انشاالله بتوانیم جرایم را به کمترین حد ممکن برسانیم.

محسن زارع معاونت فرهنگی شهرداری لار، محمد امین منتظری معاونت خدمات شهری و سید کامران علوی مدیر روابط عمومی، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر را در این دیدار همراهی می کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین