یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دیدار بروجردی با مدیرعامل شرکت آبفا فارس

مدیرعامل شرکت آبفا فارس با نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و…

مدیرعامل شرکت آبفا فارس با نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج ، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار، در مورد آخرین وضعیت آب شرب شهرستان های حوزه انتخابیه گفت و گو و تبادل نظر کردند.

علاء الدین بروجردی که به منظور پیگیری وضعیت آبرسانی به شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه، به شرکت آبفا فارس آمده بود، با حضور در دفتر علی شبانی مدیر عامل شرکت آبفا فارس ، در جلسه ای با حضور مدیر عامل ، معاونین و مدیران این شرکت ، پیرامون وضعیت آب شرب جامعه ی شهری و روستایی شهرستان های لارستان، اوز، گراش و جویم و نیازمندی های این حوزه بحث و تبادل نظر کرد.

در این دیدار شبانی طی بیاناتی به پروژه های آبرسانی این شهرستان ها پرداخت و افزود: شرکت آبفا فارس علی رغم موانع و محدویت های موجود، آبرسانی مطلوب به مردم فارس را رسالت خود می داند و در این مسیر از هیچ کوششی مضایقه نخواهد کرد.

وی وضعیت آب شرب شهرستان های جنوب فارس به ویژه شهرستان لارستان را در نگاه شرکت آبفا فارس حائز اهمیت توصیف کرد و گفت: به منظور ارائه ی خدمات آبرسانی مطلوب تر به مردم پروژه های زیادی را در سالهای گذشته اجرا کرده ایم و پروژه هایی را نیز در دست اجرا داریم که امیدوارم با تأمین اعتبار به موقع، عملیات اجرایی تعدادی از آنها در موعد مقرر به پایان برسد و در آینده نزدیک گشایش یابد.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس اجرای پروژه های جدید آبرسانی را نیز منوط به تأمین اعتبارات لازم با همکاری مسئولین محلی دانست.

در این دیدار علاءالدین بروجردی نیز ضمن بیان مسائل و مشکلات موجود در حوزه ی انتخابیه ی خود، به پاس اقدامات ارزنده این شرکت در امر آبرسانی به مردم این مناطق از مدیر عامل شرکت آبفا فارس قدردانی کرد و درخصوص رفع موانع و جذب اعتبارات جدید قول همکاری داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه 29 سپتامبر 2024 ساعت 7:25ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین