یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 0

شهر لار با درختان بومی سبزتر می‌شود

مسئول واحد فضای سبز شهرداری لار از کاشت درختان سازگار با اقلیم منطقه در بلوارهای سطح شهر خبر داد و گفت: با شروع مهرماه، کاشت گل های فصلی پاییزه در…

مسئول واحد فضای سبز شهرداری لار از کاشت درختان سازگار با اقلیم منطقه در بلوارهای سطح شهر خبر داد و گفت: با شروع مهرماه، کاشت گل های فصلی پاییزه در بلوارها، میادین، بوستان ها و جزایر شهر لار آغاز شده و به طور همزمان درختان سازگار با اقلیم منطقه نیز در حال کاشت است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ مهدی ندیمی ادامه داد: شهروندان گرامی برای کاشت و هرس درخت درب منزل و محل کسب می توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و درخواست خود را در این سامانه ثبت کنند.

ابراهیم محمدی نماینده شهردار لار در واحد فضای سبز شهرداری هم با اعلام اینکه کاشت نخل هم در سطح شهر آغاز شده؛ از شهروندان خواست در صورت داشتن پاجوش نخل در منازل و باغات و در صورت تمایل جهت کاشت در سطح شهر، آن را در اختیار واحد فضای سبز قرار دهند.

محمدی با اشاره به اینکه توسعه و بهسازی واحد فضای سبز شهری از چندماه گذشته به طور جد در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست افزود: با توجه به گرمی هوا و کمبود آب در منطقه، در حد امکان چمن مصنوعی جایگزین چمن طبیعی شده و میادین و جزایر سطح شهر، با چمن مصنوعی پوشش داده می شود.

وی گفت: طرح آب رسانی به واحد فضای سبز نیز در حال بهسازی است و برای جلوگیری از هدر رفت آب، آبیازی قطره ای در حال اجراست.

نماینده شهردار لار در واحد فضای سبز ادامه داد: با آغاز فصل پاییز، هرس درختان هم در نقاط مختلف شهر لار آغاز شده است.

ابراهیم محمدی با بیان اینکه بخشی از وقت تلاشگران واحد فضای سبز صرف جمع آوری زباله از سطح بلوارها می شود، گفت: به منظور جلوگیری از صدمه رسیدن به فضای سبز، از ریختن زباله در بلوارها خودداری کنیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه 29 سپتامبر 2024 ساعت 7:29ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین