چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

ویژه‌برنامه «برای کودکان، برای آینده» در کانون پرورش فکری لارستان

  به مناسبت هفته ملی کودک، ویژه‌برنامه «برای کودکان، برای آینده» با حضور ۱۶۰ دانش‌آموز از دبستان هاشمی‌زاده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لارستان برگزار شد. این برنامه…

 

به مناسبت هفته ملی کودک، ویژه‌برنامه «برای کودکان، برای آینده» با حضور ۱۶۰ دانش‌آموز از دبستان هاشمی‌زاده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لارستان برگزار شد. این برنامه شامل نمایش عروسکی، مسابقه‌های متنوع، قصه‌گویی و بازدید از نمایشگاه آثار اعضا بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌فارس، ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «برای کودکان، برای آینده» در این مرکز با حضور ۱۶۰ نفر از دانش‌آموزان دبستان هاشمی‌زاده برگزار شد. این برنامه با هدف ترویج خلاقیت و ایجاد لحظات شاد و آموزنده برای کودکان، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به اجرا درآمد.

در این ویژه‌برنامه، دانش‌آموزان از فعالیت‌های متنوعی همچون اجرای نمایش عروسکی، مسابقات گروهی، قصه‌گویی و بازی‌های خلاقانه بهره‌مند شدند. این برنامه‌ها با هدف تقویت روحیه کار گروهی و افزایش خلاقیت کودکان طراحی شده بود.

همچنین، دانش‌آموزان از نمایشگاه آثار اعضای کانون بازدید کردند و با فعالیت‌های هنری و فرهنگی دیگر کودکان و نوجوانان آشنا شدند. پذیرایی از دانش‌آموزان نیز بخشی از این برنامه شاد و پرانرژی بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لارستان با برگزاری چنین برنامه‌هایی، تلاش دارد تا علاوه بر ایجاد فضایی مفرح برای کودکان، به تربیت نسل آینده‌ای خلاق و پویا کمک کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین