چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

کشف حدود ۴ کیلوگرم طلا از ۲ خودرو سواری در لارستان

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۳ کیلو و ۵۹۰ گرم طلا که از کشور‌های عربی به استان قاچاق شده بود، خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۳ کیلو و ۵۹۰ گرم طلا که از کشور‌های عربی به استان قاچاق شده بود، خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس، بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در جهت اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، با اقدامات فنی مطلع شدند که ۳ نفر مقداری طلای قاچاق را از کشور‌های عربی به هرمزگان انتقال داده و در محور مواصلاتی بندرعباس – لارستان با سواری پراید و پژو پارس در حال تردد هستند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و هنگام کنترل خودرو‌های عبوری هر ۲ خودرو را شناسایی و با اقدامات فنی آن‌ها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو‌ها در مجموع ۳ کیلو و ۵۹۰ گرم طلای قاچاق و بدون هرگونه مدارک قانونی کشف شد، تصریح کرد: محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۵۲ میلیارد و ۴۹۹ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، اضافه کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۴ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین