چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

برگزاری رویداد هفته هوا فضا در پژوهشسرای دانش آموزی لارستان

رویداد هفته هوا فضا در پژوهشسرای دانش آموزی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، در…

رویداد هفته هوا فضا در پژوهشسرای دانش آموزی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، در راستای تقویت علاقه دانش آموزان به علوم فضایی و آسمان شناسی، نمایشگاه هوافضا در پژوهشسرای دانش آموزی لارستان با همکاری رصدخانه بزرگ لارستان با موفقیت برگزار شد. با این فعالیت مفید، دانش آموزان امکان فراگیری در زمینه فضایی و آسمانی داشتند و فرصتی پیش آمد که دانش آموزان علاقه مند در این زمینه با پلانتاریوم (آسمان نما) ، گلایدر و شبیه ساز افشانه موتور جت بهتر و بیشتر آشنا شوند. همچنین شرکت کنندگان از نزدیک با دست سازه های فضایی دانش آموزان لارستانی منتخب استان و کشوری بازدید و با تولید کنندگان این آثار از نزدیک دیدار و گفت گو کردند. گروهی نیز سرگرم بازی های رایانه ای ساخته شده با برنامه اسکرچ شدند و در نهایت کودکان و نو نهالان با ساخت سازه های موشکی کوچک و نقاشی و رنگ آمیزی کاردستی جت ها، سرگرم تقویت دانش عمومی و افزایش هم بستگی و همکاری میان خودشان بودند.

اینگونه فعالیت ها در کنار اهدافی همچون شناسایی استعداد های مرتبط، باعث افزایش ارتباط اجتماعی دانش آموزان نیز می شود.

گفتنی است برگزاری رویداد هفته فضا پژوهشسرا دانش آموزی لارستان، برای دانش آموزان این امکان را فراهم آورد که از نزدیک با زیبایی های آفرینش آشنا شوند و در مورد احتراق پیشران موشک ها اطلاعات مفیدی کسب کنند. دانش آموزان، فرصتی برای یادگیری عمیق تر، تقویت مهارت های شخصی و تقویت ارتباط اجتماعی داشته باشند و بازخورد مثبت شرکت کنندگان موجب دلگرمی اساتید فعال در این زمینه گردید تا رویداد های دیگری در دستور کار خود قرار دهند.

غ ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین