چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 0

تأمین و توزیع حدود ۱۵۰۰ تُن نهاده کشاورزی در لارستان

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس از تامین و توزیع ۱۴۴۱ تن انواع نهاده کشاورزی به لارستان از آغاز سال جاری تا پایان شهریور ماه خبر داد. به گزارش…

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس از تامین و توزیع ۱۴۴۱ تن انواع نهاده کشاورزی به لارستان از آغاز سال جاری تا پایان شهریور ماه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،حمید ابراهیمی‌زاده از تامین و توزیع ۱۴۴۱ تن انواع نهاده کشاورزی شامل کود اوره، کود فسفاته، کود سولفات پتاسیم گرانوله و سولفات پتاسیم پودری از سهمیه مصوب این شرکت به انبار کارگزاران در لارستان از آغاز سال جاری تا پایان شهریور ماه خبر داد.

به گفته این مقام مسئول این مقدار نهاده کشاورزی بر اساس حواله الکترونیکی که از سوی مراکز خدمات جهاد کشاورزی صادر شده، برای عاملین توزیع کود کشاورزی در سطح لارستان که زیر نظر این مدیریت فعالیت می‌کنند ارسال شد.

ابراهیمی‌زاده گفت: برای حمایت از حقوق کشاورزان در عملیات پایش، کنترل و جلوگیری از ورود کودهای ناسالم به چرخه کشاورزی استان، اقدامات مستمری توسط مدیریت این شرکت از کارخانه‌های تولیدی تا انبار کارگزاری‌ها انجام می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱ق٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین