جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

کسب رتبه عالی دانشکده علوم پزشکی لارستان در جشنواره شهید رجایی

دانشکده علوم پزشکی لارستان موفق به کسب رتبه عالی در برنامه ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان؛ با توجه به اعلام…

دانشکده علوم پزشکی لارستان موفق به کسب رتبه عالی در برنامه ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان؛ با توجه به اعلام نتایج نهایی ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی توسط سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس، دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان توانست با تحقق ۹۱ درصد امتیازات در مجموع حوزه‌های عمومی و اختصاصی در این برنامه، رتبه عالی را کسب نماید.

مریم فزونی، نماینده تام‌الاختیار ریاست دانشکده در نظارت بر روند اجرایی برنامه ارزیابی عملکرد، در این باره گفت: به لطف خداوند و همت تیم پرتلاش مجموعه در این برنامه، رشد ۱۲/۲ درصدی در شاخص‌های عمومی نسبت به سال ۱۴۰۱ و رشد ۶/۴ درصدی در شاخص‌های اختصاصی نسبت به سال ۱۴۰۱ را در برنامه ارزیابی عملکرد شاهد بوده‌ایم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل و مدیران مجموعه علوم پزشکی لارستان که در سال گذشته مجدانه و بی‌وقفه برای تحقق این هدف تلاش کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ بالاترین امتیاز کسب شده توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان را در پنج سال اخیر شاهد بوده ایم که این دستاورد مرهون حمایت‌ها و پیگیری‌های مستمر دکتر محسن سلمان‌پور، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، بوده‌ است.

فزونی در نهایت به عنوان نماینده تام‌الاختیار دکتر محسن سلمان‌پور، این موفقیت دلنشین را به مردم همیشه همراه دانشکده علوم پزشکی تقدیم نمود و اظهار امیدواری کرد که با کسب رتبه عالی، بیش از پیش در خدمت همشهریان عزیز لارستانی خواهیم بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۶ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین