دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

افتخارآفرینی دانش‌آموزان لارستانی در المپیاد بازی‌های فکری رویش

دانش‌آموزان لارستانی در المپیاد بازی‌های فکری رویش افتخار آفریدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، دهمین دوره المپیاد…

دانش‌آموزان لارستانی در المپیاد بازی‌های فکری رویش افتخار آفریدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، دهمین دوره المپیاد استانی بازی‌های فکری رویش با حضور گسترده نزدیک به ۲۵۰۰ دانش‌آموز از سراسر استان فارس در شیراز برگزار شد. این رقابت‌های مهیج در ۸ رشته فکری شامل جنگا، دومینو، پنتاگو، اتلو، روبیک، لیوان‌چینی، کوریدو و بلاک‌آس، برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه به صحنه‌ای برای نمایش توانمندی‌های ذهنی و تمرکز بر روی چالش‌های استراتژیک تبدیل شد.

در میان این رقابت‌کنندگان، دانش‌آموزان پرتوان لارستانی درخششی چشمگیر داشتند. حدیث خوری، امیرعلی قنبری و ابوالفضل شاه‌محمدی در رشته‌های روبیک و اوتلو موفق شدند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم استانی را به‌صورت انفرادی از آن خود کنند ونمایشی تحسین‌برانگیز از سرعت، دقت و مهارت در این رشته‌های فکری برای خود به جا بگذارند.

در بخش تیمی نیز، ارمیا خوشرو و پارسا سرویان با هماهنگی و دقت مثال‌زدنی توانستند در رشته دومینو مقام اول استانی را کسب کنند و افتخار دیگری برای لارستان به ارمغان بیاورند.

این موفقیت‌ها، نمادی از تلاش، هوش و استعداد درخشان دانش‌آموزان لارستانی است که بار دیگر نام این منطقه را در عرصه‌های علمی و فکری استان فارس مطرح کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین